فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

مردم قدرت انقلاب اسلامی ایران هستند

سردار رفیعی آتانی گفت: تراز دموکراسی را در دنیا بالا برده‌ایم و ۹۸ درصد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای متعلق به ایران عزیز است و قدرت انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند، مردم هستند.
کد خبر: ۶۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 07February 2024

مردم قدرت انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مسئله اصلی کشور انتخابات است و مقام معظم رهبری از اول سال و در هر دیداری بر اهمیت مسئله انتخابات این دوره تاکید داشته‌اند؛ این در حالی ست که ایشان هیچ موقع زود هنگام به مسئله انتخابات ورود پیدا نمی‌کردند و این امر اهمیت ویژه انتخابات این دوره را نشان می‌دهد.

وی افزود: دشمنان با توجه به ناکامی‌هایی که در فتنه‌های گذشته و همچنین در قضیه حماس و اتفاقات غرب آسیا داشتند برای جبران ناکامی‌شان قصد تلافی دارند و تمام امیدشان به انتخابات ۱۱ اسفند ماه است. 

وی ادامه داد: نقشه و طمع دشمنان در این دوره جدی است و برایشان فرقی نمی‌کند که چه جریانی اعم از اصلاح طلب یا اصولگرا رای بیاورد؛ هدف اصلی شان، نظام جمهوری اسلامی و عدم مشارکت مردم در انتخابات می‌باشد. 

این مسئول تصریح کرد: هنر بزرگ امام این بود که مردم را پای کار می‌آوردند و طبق فرموده سردار شهید قاسم سلیمانی هنر امام بزرگوار این بود که اسلام را در ایران حاکم کرد و همه اسلام را برای دفاع از ایران آورد و همه کسانی که در این مکتب تربیت شده بودند برای دفاع از نظام و انقلاب به میدان آمدند و امروز دقیقاً همان روز است؛ همه ما تکلیف داریم که وارد میدان شویم تا ایران و انقلاب عزیز اسلامی دچار آسیب و صدمه نشود. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: از زمانی که مرجعیت دینی بر ایران حاکم شده است حتی یک وجب از خاک ایران عزیز به دست دشمنان نیفتاده است؛ ولی در این صد سال گذشته دو برابر خاک ایران را به دشمنان واگذار کردند که بخش اعظمی از این واگذاری‌ها در زمان جنگ نبوده بلکه آن‌ها فقط ترسیده‌اند و خاک ایران را واگذار کرده‌اند، ولی ما ۸ سال جنگیدیم حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمنان نداده‌ایم و این نشان دهنده اوج عظمت و شکوه ایران مقتدراست.   

وی تاکید کرد: ما تراز دموکراسی را در دنیا بالا برده‌ایم؛ ۹۸ درصد مشارکت مردم در پای صندوق‌های متعلق به ایران اسلامی است و در این ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی بیشترین انتخابات در ایران برگزار شده است و حتی جریان‌هایی رای آوردند که با جریان انقلاب همسو نبودند؛ اما رهبری انقلاب به انتخاب مردم احترام گذاشت و با هدایت حکیمانه خود گفتگوی تمدن‌ها را به مردم سالاری دینی تبدیل و با تمام قوا پای این نظام و مردم ایستادند. 

وی عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل بعضی از خواص عافیت طلبی ست و دشمنان به خواص طمع و دل بسته‌اند؛ اما با رهبری حکیم و فرزانه‌ای که پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و با آمدن مردم به پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند دست دشمنان را از خاک ایران عزیز قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار