برگزاری دوره بصیرت و سبک زندگی فردی در خاش

دوره بصیرت سبک زندگی فردی صبر و خویشتن داری در سالن اجتماعات تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ - 06February 2024

برگزاری دوره بصیرت و سبک زندگی فردی در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوره بصیرت سبک زندگی فردی صبر و خویشتن داری با حضور امام جمعه، مسئولان عقیدتی سیاسی تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا  و جمعی از کارکنان و خانواده ارتش  در سالن اجتماعات تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی در خاش برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش درباره بصیرت اظهار داشت: بصیرت قطب نمای حرکت صحیح در اوضاع اجتماعی پیچیده امروز است، به گونه ای که اگر کسی این قطب نما را نداشته باشد و نقشه خوانی را بلد نباشد ممکن است ناگهان خود را در محاصره دشمن ببیند، اگر بصیرت نباشد انسان حتی با نیت خوب ممکن است گمراه شود و در راه بد قدم بگذارد.

وی بصیرت را علم یقینی و نیروی نهانی دانست و افزود: بصیرت به انسان در شناخت حقایق کمک می کند و به‌ منزله نوری است که توانایی درک حقایق و پشت ‌پرده حوادث را می‌دهد، به‌گونه‌ای که انسان راه حق را از باطل و عبور از بحران ها و فتنه ها را به وضوح تشخیص می‌ دهد.

حجت الاسلام دهقان بصیرت را محور همه اعمال انسان دانست و متذکر شد: عکس‌العمل‌های متفاوت انسان بر اساس بینش و بصیرت او شکل می‌گیرد و ارزش و اعتبار هر انسان نیز وابسته به نوع بینش اوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار