گرامیداشت دهه فجر انقلاب انجام شد؛

دیدار با خانواده شهید توسط فرماندهی تیپ ۲۸۸ زرهی نزاجا در خاش

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا در خاش با خانواده شهید «منصور سیاسر» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۴۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ - 05February 2024

دیدار با خانواده شهید توسط فرماندهی تیپ ۲۸۸ زرهی نزاجا در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا خاش به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در منزل خانواده معظم شهید در کوی سازمانی امام حسن المجتبی علیه‌السلام نزاجا یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.

امیر سرتیپ دوم «محمد غیجی» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی دیدار با خانواده شهدا را افتخار و فرصتی مغتنم برای تجدید روحیه خدمت برشمرد و افزود: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود درراه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کار بزرگ و عظیمی انجام داده‌اند درحالی‌که عزت و اقتدار امروز کشورمان را مدیون خون شهدا می‌دانیم.

امیر سرتیپ دوم غیجی بابیان اینکه باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های خانواده معظم شهدا باشیم، گفت: بر همه ما واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهدا را در اولویت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

در انتهای این دیدار از خانواده معظم شهید منصور سیاسر از شهدای فرماندهی انتظامی شهرستان خاش در کوی امام حسن المجتبی علیه‌السلام نزاجا توسط فرماندهی تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی با اهدای لوح تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار