امام جمعه کرمان:

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقتدار نیروهای مسلح نقش مهمی دارد

«علیدادی‌سلیمانی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقتدار نیروهای مسلح و به دنبال آن اقتدار نظام اسلامی نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۶۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 05February 2024

ارتش در شوکت و جلال نیروهای مسلح نقش مهمی دارد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی‌سلیمانی» امام جمعه کرمان امروز دوشنبه در دیدار فرماندهان نیرو‌های مسلح مستقر در استان کرمان اظهار داشت: همافران نشان دادند با مردم و از مردم و انقلابی هستند و با حرکتی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از خود نشان دادند تحول چشمگیری را در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی به‌وجود آوردند.

وی بیان کرد: نیروی هوایی ارتش در حرکتی که قبل از پیروزی انقلاب انجام داد دشمن و حکومت طاغوت را مایوس کرد و ثابت کرد انقلاب اسلامی بزودی پیروز می‌شود.

علیدادی‌سلیمانی همچنین از ارائه تجربیات نظامی ارتش به سایر نیرو‌های نظامی شکل‌گرفته بعد از انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی دیگر از خدمات ارتش نام برد و افزود: ارتش در این شوکت و اقتدار نیرو‌های مسلح نقش مهمی دارد و امروز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان یکی از قدرت‌های نظامی برتر جهان است.

وی ابراز داشت: حضور فعال و میدانی ارتش در ۸ سال دفاع‌مقدس را شاهد بودیم و ارتش در این دوران جانانه ایستاد و شهید، جانباز و آزاده‌هایی را تقدیم کرد. انقلاب اسلامی این هنر را داشت که نگاه و فکر در ارتش را ارزشی و الهی کرد و ماموریت‌های ارتش ما مقدس و ارزشمند است. ماموریت ارتش جمهوری اسلامی با سایر ارتش.‌های دنیا متفاوت است و این تفاوت به علت نگاه ارزشی و الهی در ارتش ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار