نماینده‌ ولی فقیه در خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی، دانشگاه مقاومت در برابر استکبار است

حجت الاسلام نوری گفت: انقلاب اسلامی، دانشگاه مقاومت در برابر استکبار است و رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس فارغ التحصیلان این دانشگاه عظیم معنوی بودند.
کد خبر: ۶۴۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 05February 2024

انقلاب اسلامی، دانشگاه مقاومت در برابر استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بسیجیان و فرماندهان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و همچنین مسئولان لشکری و کشوری استان با حجت‌الاسلام و‌المسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار کردند.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، دانشگاه مقاومت در برابر استکبار است. رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس فارغ التحصیلان این دانشگاه عظیم معنوی بودند. این انقلاب با مجاهدت امام راحل و مردم شریف ایران به ثمر رسید و هیمنه و هویت استکبار را نمایان کرد و فرو ریخت.

وی با تأکید بر اینکه خروجی برنامه‌های دهه فجر باید به بصیرت‌افزایی، ایمان‌افزایی و مقاومت‌افزایی منجر شود، افزود: دشمن حتی یک لحظه در رسیدن به هدفش که شکست مقاومت مردم ایران است، دست نمی‌کشد. پس باید هوش دشمن شناسی و ترفند‌های دشمن شناسی را ارتقاء دهیم. باید در تمامی صحنه‌ها با آمادگی کامل حاضر باشیم.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید نیرو‌های مومن، معتقد، جهادی، میدانی و کارآمد را تقویت کنیم تا مسیر حرکت ارائه خدمات و تولید در کشور تسریع شود. با ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه می‌توان انتخاباتی سالم و افرادی صالح را انتخاب کرد.  

این مسئول ضمن تقدیر از همه کارکنان در بخش‌های دولتی و خصوصی افزود: ملت ایران با رهبری و هدایت‌های هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره توطئه‌های دشمن را در سریع‌ترین زمان شناسایی و خنثی کرده است. هرگاه سه عنصر ایمان، ولایت فقیه و مردم در کنار هم بوده‌اند، کار‌های شگرفی شکل گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها