همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

یادمان شهدای گمنام روستای «افین» شهرستان زیرکوه به بهره‌برداری رسید

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و در راستای مطالبات جدی مردم بر احداث یادمان شهید گمنام در روستای افین، یادمان شهید گمنام با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 04February 2024

یادمان شهدای گمنام روستای «افین» شهرستان زیرکوه به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، در چهارمین روز از ایام‌الله دهه فجر یادمان شهدای گمنام روستای «افین» شهرستان زیرکوه با حضور سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، « محمدرضا غیرتی» فرماندار زیرکوه، سرهنگ «محسن کاری» فرمانده سپاه زیرکوه و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در سال ۱۳۹۷ پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روستای افین شهرستان زیرکوه تشییع و تدفین شد و این شهید گمنام ۲۳ ساله در عملیات ایذایی «والفجر ۸» در منطقه بوارین به فیض شهادت نائل آمده بود.

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و در راستای مطالبات جدی مردم بر احداث یادمان شهید گمنام در این منطقه، احداث آلمان و یادمان شهید گمنام در روستای افین شهرستان زیرکوه از اردیبهشت‌ماه امسال در دستور کار قرار گرفت.

این پروژه با زیربنای ۲۵ متر مربع با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان در کمتر از شش ماه ساخته و به بهره‌برداری رسید و طراحی و اجرای آن به عنوان یک بنای فاخر و ارزشمند، میعادگاه عاشقان شهید و شهادت قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار