معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

پاکدل در مراسم تجلیل از خیرین یزدی حوزه ایثار و شهادت، با اشاره به جایگاه و اهمیت تشکل‌های ایثارگری گفت: هدف ما در بنیاد این است که فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مردم‌پایه در جامعه گسترش یابد.
کد خبر: ۶۴۸۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ - 04February 2024

هدف ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران گسترش فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از خیرین یزدی حوزه ایثار و شهادت، با اشاره به جایگاه و اهمیت تشکل‌های ایثارگری با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر لزوم تداوم حرکت مقدس شهدا تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام ترس عجیبی از راه و رسم شهدا دارند تا جایی که شاهد بودیم به دلیل همین ترس و وحشت از شهدا حتی به زائرین سردار دل‌ها رحم نکردند و با توطئه‌ای ناجوانمردانه، جمعی از زائرین مظلوم ایشان را به شهادت رساندند. 

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردم بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: ملت ما که روحیه شهادت طلبی و ایثار دارند، در برابر دشمن تسلیم نخواهند شد و پیروزی از آن آنان است. هر چه از انقلاب اسلامی گذشت، ارزش ایثار و شهادت افزایش یافت و در جامعه شناخته‌تر شد، زیرا مردم مسلمان در مجالس حضرت سیدالشهدا (ع) با این فرهنگ آشنا شدند.

پاکدل شهادت را بالاترین مرتبه‌ای خواند که انسان به آن دست یافته است، زیرا شهادت مرتبه‌ای است که عاشق در کنار معشوق روزی می‌خورد و مرتبه‌ای بالاتر از آن نیست و امید که ما هم بتوانیم در خط شهدا حرکت کرده و رضایت آنان را کسب کنیم.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به جایگاه و اهمیت تشکل‌های ایثارگری گفت: هدف ما در بنیاد این است که فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مردم پایه در جامعه گسترش یابد و ما برای تحقق این هدف در تلاش هستیم با بهره‌گیری و مشارکت نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر مسائل مختلف این حوزه را حل و فصل کنیم.

پاکدل با بیان حدیث قدسی که خداوند متعال را جانشین شهید معرفی کرده است و با تجلیل از خیرین در حوزه ایثار و شهادت تصریح کرد: خداوند موهبت‌های فراوانی به ما داده است و خوش به سعادت کسی که از این توفیق برای حل مشکلات مردم و در راس همه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بهره گیرد.

در پایان از شش نفر از خیرین حوزه ایثار و شهادت استان یزد تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار