طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای نسل جوان تبیین شود

سرهنگ «فلاحی» بر لزوم تبیین عظمت نظام جمهوری اسلامی برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان باید با دستاورد‌های انقلاب اسلامی آشنا و به آن‌ها افتخار کند بنابراین وظیفه ماست که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به آیندگان انتقال دهیم.
کد خبر: ۶۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 03February 2024

لزوم تبیین عظمت نظام جمهوری اسلامی برای نسل جوان/ تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام جزو اولویت‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه فجر یادمان شهدای گمنام شهرستان بشرویه با حضور «قناعت» استاندار خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در شهرستان بشرویه به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار داشت: نسل جوان و نوجوان باید با دستاورد‌های انقلاب اسلامی آشنا و به آن‌ها افتخار کند بنابراین وظیفه ماست که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به آیندگان انتقال دهیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما زمانی به عظمت کار رزمندگان پی خواهیم برد که عظمت دفاع مقدس را درک کنیم، بیان داشت: عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم همینگونه است و ما باید این عظمت را برای نسل جوان تبیین شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه به برکت خون شهدا نهال انقلاب به درختی تناور تبدیل شده و امروز همه ما سر سفره شهدا نشسته‌ایم، تبیین کرد: باید در خصوص مسائل فرهنگی قوی پای کار باشیم چراکه دشمن از کم‌کاری در مسائل فرهنگی استفاده کرده است.

سرهنگ فلاحی با اشاره به آیه ۱۴۶ سوره آل‌عمران و روشن کردن مسیر حرکت توسط قرآن برای رسیدن به اهداف نهایی، تصریح کرد: در این آیه اشاره شده کسانی که در راه انبیای الهی به شهادت رسیده‌اند، هیچ‌گاه ضعف، سستی و ناتوانی از خود نشان نداده و هیچ‌گاه از مسیر خود منحرف نشده‌اند.

وی ساخت یادمان‌های شهدا را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری دانست و تکمیل این یادمان‌ها را جزو اولویت‌ها دانست و تأکید کرد: جوانان و مردم ایران بدانند مرام شهدای دفاع مقدس که همان مدیران تراز انقلاب در دوران خود بودند، خودباوری، ایثارگری، پرهیز از هرگونه نفاق، دوری از مال دنیا و تجمل‌گرایی و صداقت بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بر ضرورت تکمیل یادمان‌های شهدا تأکید کرد و گفت: تأکید ما بر احداث و تکمیل یادمان‌های شهداست و مردم، دانشگاه‌ها، هیأت‌های مذهبی و ... که درخواست تدفین شهدای گمنام دارند باید در راستای تکریم مقام این عزیزان نسبت به ساخت یادمان اقدام نمایند.

سرهنگ فلاحی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی یادمان شهدای گمنام بشرویه از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است، گفت: این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بشرویه در دستور کار فرمانداری و دستگاه متولی و اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قرار گرفت که امروز با اعتبار هشت هزار و ۱۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار