برگزاری محفل معنوی انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان خاش

در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور امام جمعه،  فرماندار، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قاریان برتر قرآن کریم، مراسم معنوی انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 03February 2024

محفل معنوی انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضورامام جمعه، فرماندار، مدیران و مسئولان  دستگاه‌های اجرایی و قاریان برتر قرآن کریم، مراسم معنوی انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از قرآن کریم به عنوان کتاب زندگی یاد کرد و افزود: تمسک جستن به آیات و دستورات کلام الهی سبب نجات انسان از ظلمت و تاریکی ها می شود.

وی ابراز داشت: آبادی دنیا و آخرت انسان مومن و مسلمان وابسته به رضایت پروردگار متعال و انس گرفتن با کلام رحمان و پیاده کردن سیرت نبوی و بزرگان دین در زندگی فردی و اجتماعی است.

امام جمعه خاش ادامه داد: آیات قرآن کریم سیقل دهنده قلوب بوده و دلها را زنده می کند، زیرا رساترین پند و بهترین حکایت‌های درس آموز در قرآن است و پیام اسلام ص نیز زندگی سعادتمندانه را در گرو عمل به دستورات قرآن کریم عنوان کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار