یادداشت/ مهدی رحیم‌آبادی

آزادی‌خواهان جهان؛ شریک در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به حق که جشن پیروزی انقلاب اسلامی مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند چرا که انقلاب ما زمینه‌ای سازنده برای سایر انقلاب‌ها علیه ظلم و جور بوده است.
کد خبر: ۶۴۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۶ - 06February 2024

آزادی‌خواهان جهان؛ شریک در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایرانگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ «مهدی رحیم‌آبادی» مدیر اسناد اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛ دهه فجر نشانگر قدرت ایمان، صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران و آزادی از قید و بند رژیم منحوس پهلوی است. دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روز‌های اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم‌نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ایام دمیدن خورشید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و ایام تجلی حضور ولایت و نمادی از وحدت ملت مسلمان و انقلابی ایران است. این ایام تبلور اراده و عظمت امام خمینی (ره) در رهایی ملت ایران و ایامی که سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد.

اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در خاورمیانه می‌درخشد، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم و توطئه ذره‌ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد.

به حق که جشن پیروزی انقلاب اسلامی مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند چرا که انقلاب ما زمینه‌ای سازنده برای سایر انقلاب‌ها علیه ظلم و جور بوده است.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ، مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعا تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد یافت.

باری دیگر تجدید میثاق خود با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را اعلام نموده و بیان می‌داریم که تحت زعامت و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های شهدا و امام شهدا ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار