حجت الاسلام حاجی‌صادقی:

هراس دشمن از جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی/ استکبار روزبه‌روز در حال افول و عقب‌گرد است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال فراز و نشیب‌های بسیاری داشته، اما هیچگاه متوقف نشده است و دشمنان آن روز به روز در حال افول و عقب گرد هستند.
کد خبر: ۶۴۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴ - 02February 2024

هراس دشمن از جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی/ استکبار روزبروز در حال افول و عقب‌گرد است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، با اشاره به تقارن عید بعثت با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، تولد جدید اسلام ناب و این نسبیت انقلاب و اسلام است.

وی عنوان کرد: بهترین فرصت برای حرکت، تعالی و اوج گرفتن فصل رجب، شعبان و رمضان است ضمن آنکه نقطه شروع آن یعنی ماه رجب از اهمیت والایی برخوردار است.

حاجی‌صادقی گفت: انقلاب در طول این ۴۵ سال فراز و نشیب‌های بسیاری داشته، اما هیچگاه متوقف نشده است و به فضل خداوند متعال، دشمنان آن روز به روز در حال افول و عقب گرد هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اگر گذری به چند دهه اخیر داشته باشیم به معجزه انقلاب اسلامی پی خواهیم برد، افزود: در دهه‌های آغازین انقلاب دشمنان سعی داشتند تا با ایجاد غائله‌ها و فتنه‌های انقلاب را از ریل خود خارج کنند، ولی به لطف خداوند یکایک آن فتنه‌ها خنثی شد.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه انقلاب آینده روشنی دارد، افزود: صهیونسیم‌ها خود را یک لشکر شکست ناپذیر می‌دانستند و بر این باور بودند که جنگ نباید در خاک خودشان باشد، ولی امروز شاهد این هستیم که قدرت پوشالی آن‌ها شکست فجیعی خورده است و به این باور رسیده‌اند که در حال نابودی هستند.

وی با بیان اینکه گفتمان مقاومت در جهان زنده شده است، مطرح کرد: آمریکایی‌ها و مستکبران از ایران، حزب الله لبنان و انصارالله یمن هراسی ندارند، نگرانی آن‌ها در حقیقت از توسعه گفتمان انقلاب اسلامی و ظلم ستیز جهانی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن این را می‌داند که تنها راه شکست انقلاب اسلامی، تغییر باور‌ها و اعتقادات و از میدان خارج کردن مردم است دقیقا همچون صدر اسلام که یهودیان و مشرکین بوسیله برخی صحابه در تلاش بودند که اسلام را از میان بردارند.

وی اضافه کرد: یهودیان در زمان پیامبر اکرم جنگ نیابتی راه انداختند و مسلمان به جان هم افتادند، امروز نیز این قضیه صادق است. رژیم صهیونسیتی و حامیان آن می‌خواهند تا اراده مردم را بشکنند.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: انقلاب یک موتور محرکی بنام اسلام دارد که ماهیت انقلاب، دین است و سوخت رسان این موتور، مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: استکبار از طریق تمامی ظرفیت ها‌ی خود در صدد این است که مردم سنگر انقلاب را رها کنند.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی عنوان داشت: غزه نماد مقاومت شده است، شکست رژیم صهیونسیتی از حماس بسیار بزرگ بود، اما بزرگترین آن، شکست کل جبهه استکبار از زنان و بچه‌های غزه است چراکه اراده فلسطین و غزه نشکسته است و این را قطع به یقین بدانید که برنده نهایی آنان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: انقلاب زمینه ساز نهضت ظهور است و حوزه علمیه باید در جهاد تبیین جانفشانانه پا به عرصه بگذراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار