فرمانده سپاه سیمرغ خبر داد؛

اجرای ۲۱۵ برنامه ویژه دهه مبارک فجر در سیمرغ

سرهنگ پاسدار «پورقربان» از اجرای ۲۱۵ برنامه شاخص و اثرگذار ویژه دهه مبارک فجر در سیمرغ خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ - 01February 2024

اجرای ۲۱۵ برنامه ویژه دهه مبارک فجر در سیمرغبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «حسن پورقربان» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز با گذشت چهل و پنج سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران بیش از هر زمان دیگری به اهداف و آرمان‌های نظام و بنیانگذار کبیر انقلاب پایبند هستند و انقلاب اسلامی با همه هجمه‌های صیهونیسم جهانی در جنگ ترکیبی جدید از طریق ابزار نفوذ در اوج سرافرازی، اقتدار و پیشرفت و بالندگی خود قرار دارد

وی افزود: همین اقتدار مرهون ایستادگی ملت و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است و پای آرمان‌های شهدای والامقام و امامین انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم‌های همه جانبه استکبار جهانی با تاسی از آیه شریفه إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ایستاده اند.

این مسئول گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که مبتنی بر آموزه‌های نورانی مکتب سرخ عاشورا و در تداوم مسیر پیامبران و ائمه هدی (س) است، ثابت کرد که با اتکا به خدامحوری و خودباوری می‌توان در مقابل زورگویان و ظالمان عالم ایستاد و ملتی را از زیر سلطه استبداد و استعمار رهانید.

فرمانده سپاه سیمرغ بیان کرد: در پرتو انوار الهام بخش انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران، بیداری اسلامی و خیزش ملل مسلمان منطقه در سراسر جهان اسلام، گسترش یافته و به رغم کینه‌ورزی و خصومت‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی به سرکردگی دولت تروریست آمریکای خبیث و رژیم منحوس و رو به زوال صیهونیستی، در حال پیشروی و فتح سنگر‌های کلیدی جهان است.

این مسئول در ادامه در تشریح برنامه‌های بسیج در ایام الله فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به مناسبت بزرگداشت این ایام ارزشمند، ستاد بزرگداشت دهه فجر در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ تشکیل شده و برنامه‌های متعدد و متنوعی در دستور کار کارگروه‌ها و کمیته‌های محلات مهدوی جهت اجرا قرار داده شده است که ۲۱۵ برنامه شاخص و اثرگذار توسط قرارگاه‌های هفتگانه محله مهدوی شهرستانی جهت اجرا و اقدام پیش بینی شد که ان شاالله به همت ستاد مردمی در سطح روستا‌ها و محلات تا پایان دهه فجر با توجه به کانون فعالیت‌ها در سنگر مساجد عملیاتی خواهد شد.

سرهنگ پاسدار «پورقربان» گفت: نواختن زنگ پیروزی انقلاب در سطح شهرستان، غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش نذر خون، رژه خودرویی و موتوری، جشنواره ورزشی و برگزاری مسابقات دهه فجر از جمله مسابقه مجازی با عنوان پویش خاطرات جوانان انقلاب، اجرای سرود و پیروزی جشن انقلاب با اجرای برنامه‌های شاد ومتنوع فرهنگی، توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت و همچنین با متقارن بودن ایام الله دهه فجر با ایام انتخابات برنامه نهضت روشنگری تحت عنوان چهل چراغ نور که از ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند در د. مرحله با برگزاری جلسات جهاد تبیین، روشنگری و روایت در سطح ادارات، اصناف، مدارس، مساجد و... با هدف آگاهسازی و بصیرت افزایی و با استفاده از اساتید و هادیان سیاسی برجسته استانی و کشوری در طول ایام الله دهه فجر در تمامی محلات هدف برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: در کنار برنامه‌های جهاد تبین و روایت برگزاری مراسم جشن مبعث در هر دو بخش شهرستان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده دهه فجر بوده که توسط کارگروه محله مهدوی بخش مرکزی و کارگروه محله مهدوی بخش تالارپی اجرایی می‌شود.

سرهنگ پاسدار پورقربان با توجه به درپیش رو بودن انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم و ملت مسمان ایران اسلامی پای صندوق‌های رای مایه عزت و سربلندی کشور است و مشارکت بالا امنیت کشور را نیز تضمین می‌کند و موجب عقب نشینی دشمنان از برنامه‌های شوم خود علیه ملت ایران خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار