مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دشمن با امپراطوری رسانه‌ای ظرفیت اعتقادی و ولایت‌پذیری مردم را نشانه گرفته است

حجت‌الاسلام «سالاری‌مکی» با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی و مبارزه با طاغوت نیاز به صبر استراتژیک، منطق قوی، بصیرت و بینش خاص داریم، گفت: دشمن بیکار ننشسته و شبانه‌روز با امپراطوری رسانه‌ای خود ظرفیت ایمانی، اعتقادی و همراهی با ولایت را نقطه‌زنی می‌کند.
کد خبر: ۶۴۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 01February 2024

دشمن با امپراطوری رسانه‌ای ظرفیت اعتقادی و ولایت‌پذیری مردم را نشانه گرفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «حجت سالاری‌مکی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در آیین نمادین گلباران تمثال امام خمینی (ره) در بیرجند، اظهار داشت: آن زمان امام خمینی (ره) به پشتوانه ارزش‌های دینی، معارف قرآن و مردمی که اعتقادات‌شان ریشه در کلام وحی و سیره اهل بیت دارد قیام کردند.

وی انقلاب اسلامی را اعجاز بزرگ قرن دانست و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در اواخر قرن بیستم و ۳۴ سال بعد از جنگ جهانی دوم در اوج ادعای قرن که گفتند اگر قرار است بشریت به سعادت و زندگی مطلوب برسد بدون توجه به معنویت و دین هم می‌شود، به پیروزی رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز در جنگ شناختی و مبارزه با طاغوت نیاز به صبر استراتژیک، منطق قوی، بصیرت و بینش خاص داریم، تبیین کرد: دشمن بیکار ننشسته و شبانه‌روز با امپراطوری رسانه‌ای خود ظرفیت ایمانی، اعتقادی و همراهی با ولایت را نقطه‌زنی می‌کند.

حجت‌الاسلام سالاری‌مکی تصریح کرد: امروز فارق از هیاهو و امپراطوری رسانه‌ای غرب که خیلی‌ها را فریب داده و عده‌ای هم آرزوی رسیدن به زندگی غربی را دارند، هنوز غربی‌ها در درمان اولیه جامعه خود درمانده هستند.

وی مطرح کرد: امروز ایران اسلامی در این بحبوحه با اقتدار به موفقیت‌های زیادی رسیده و غیر از پیشرفت‌های هسته‌ای و نظامی و نانو به فناوری‌هایی نیز دست یافته و مردم نیز به فناوری بینش و فهم عمیق سیاسی و ولایت‌باوری رسیده‌اند که ماحصل آن نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همه کشور‌ها آزادی بشریت از چنگال طاغوت زمان را خواستار هستند، اما قطعاً این مسیر سختی دارد که باید مقاومت و ایستادگی کرد، افزود: امروز زوزه ذلت دشمنان ایران را می‌شنوید و آنچه که در بین جوانان غیور این ملت شده عین‌الاسد زدن است و بقیه هم یادگرفتن که می‌تواند پایگاه آمریکایی‌ها در اردن را هم زد و این فناوری و بزرگترین افتخار این ملت و انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار