فرماندار دهلران:

ایران اسلامی هر روز مقتدرتر از دیروز در حال توسعه هست

«صادقی» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر از دیروز مسیر رشد و توسعه را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۴۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 01February 2024

ایران اسلامی هر روز مقتدرتر از دیروز در حال توسعه هستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام «لطیف صادقی» فرماندار شهرستان دهلران در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن و ورود امام خمینی به کشور اظهارداشت:نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز مقتدرتر از دیروز مسیر رشد وتوسعه را ادامه می‌دهد.

وی دهه فجر را فرصتی برای تبیین دستاورد‌های نظام و دولت در همه زمینه‌ها برشمرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کلنگ زنی یا بهره برداری از پروژه‌های دهه فجر را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار دهلران بیان کرد: برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدرا‌های مردمی، سخنرانی پیش از خطبه ها، برگزار میز خدمت، دیدار وچهره به چهره و حضور در میان اقشار مختلف مردم و مردمی برگزار کردن برنامه‌ها و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر ویژه برنامه‌های این ایام است

«صادقی» گفت:امروز در عصر پرفروغ انقلاب اسلامی شاهد خدمات و اقدامات خوبی توسط نظام و دولت در شهرستان هستیم

وی گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد ارتقا فرهنگ و هنر و دانش، علمی و فن آوری، صنعت دفاعی و نظامی، بهداشت و درمان ودر حوزه عمرانی هم اقدامات ارزشمندی انحام شده است.

فرماندار ویژه دهلران انتخابات را از عوامل مهم ارتقا امنیت ملی و اقتدار نظام در همه عرصه‌ها ذکر کرد و گفت:حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای منجر به حماسه‌ای بزرگ و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام خواهد شد و بار دیگر دشمن را ناکام خواهند کرد.

انتهای یام/

نظر شما
پربیننده ها