نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اقتضای نظام جمهوری اسلامی رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «عبادی» اقتضای نظام جمهوری اسلامی را رسیدن به آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: هر جایی که در طول انقلاب براساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن عصبانیت دشمن از ملت ایران بوده است.
کد خبر: ۶۴۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 01February 2024

اقتضای نظام جمهوری اسلامی رسیدن به آرمان‌های انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: هیچ مسئله‌ای به اندازه نقش و اهمیت ولایت فقیه در رهبری جامعه نیست و با پذیرفتن آن برای از بین بردن حکومت‌های ظالم و ستمگر باید اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه وجود ظلم و ستم در جهان و این شرایط فلسطین نشان می‌دهد که به وظیفه خود در این زمینه به خوبی عمل نکرده‌ایم، بیان داشت: با وجود مقاومت‌های ملت ایران و تقدیم شهدا در این خصوص، هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله داریم و هرچند آرمان‌های انقلاب در دسترس بوده، اما برای تحقق آن باید موانع موجود را از بین ببریم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه کار دشمن ظلم است و نباید اجازه دهیم ستمگر در سیستم دینی جایگاهی داشته باشد، افزود: راه صحیح رسیدن انسان به هدف خلقت همان چیزی است که انبیا فرمودند و هرجا ظلمی حاصل شده به خاطر خارج شدن از راه انبیاست.

آیت‌الله عبادی اقتضای نظام جمهوری اسلامی را رسیدن به آرمان‌های انقلاب دانست و تبیین کرد: هر جایی که در طول انقلاب براساس عقل و منطق در انتخابات شرکت کرده‌ایم، دستاورد آن عصبانیت دشمن از ملت ایران بوده است.

وی با تأکید بر اینکه دستاورد‌های حضور مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند، خاطرنشان کرد: انتخابات راه نجات ملت ایران و جامعه بشری است و حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کرده و دیگر به ملت ایران طمع نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار