انصارالله یمن: عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: نیرو‌های مسلح با قاطعیت تمام به تحرکات مزدوران در استان الحدیده که با تحریک آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد، پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۶۴۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 01February 2024

عملیات زمینی مزدوران آمریکا در الحدیده را با قاطعیت پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بار دیگر با اشاره به تحرکات ائتلاف آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی با مشارکت مزدوران در خاک یمن هشدار داد و اظهار داشت: به هرگونه عملیات زمینی با قاطعیت پاسخ خواهیم داد.

القحوم گفت: نیرو‌های مسلح با قاطعیت تمام به تحرکات مزدوران در استان الحدیده که با تحریک آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد، پاسخ خواهیم داد.

مقام ارشد جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران آماده می‌شوند.

عضو شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد که حملات به متجاوزان در حمایت از نوار غزه ادامه خواهد یافت و حمله اخیر به کشتی آمریکایی در دریای سرخ در پاسخ به حملات متجاوزگرایانه ائتلاف آمریکا و انگلیس به صعده انجام شد.

القحوم با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های مسلح یمن در برابر متجاوزان به خاک یمن گفت: دستان ما بر روی ماشه است و حمله اخیر در دریای سرخ، پیام آشکاری علیه ائتلاف آمریکا و انگلیس است و ارتش یمن هرگز دست از حمایت نوار غزه برنخواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با شبکه خبری المیادین افزود: آمریکا و انگلیس برای عملیات زمینی در یمن با مشارکت مزدوران در الحدیده آماده می‌شوند و تحرکات آشکار آمریکا و انگلیس علیه یمن با مشارکت مزدورانش در عملیات زمینی علیه یمن با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار