مادر شهید «مجید اعتمادی‌نیا» آسمانی شد

«خاتون استانستی» مادر شهید «مجید اعتمادی‌نیا» در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۴۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ - 01February 2024

مادر شهید «مجید اعتمادی‌نیا» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «خاتون استانستی» مادر شهید «مجید اعتمادی‌نیا» در سن ۸۷ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این مادر شهید عصر امروز ساعت ۱۳ از محل غسالخانه بهشت متقین بیرجند برگزار می‌شود.

سرباز شهید «مجید اعتمادی‌نیا» فرزند «اکبر» در سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی و معتقد به اعتقادات اسلامی در شهر بیرجند دیده به جهان گشود و با آمدنش سرور و شادی را به خانه آورد. دوران کودکی و نوجوانی را در زادگاهش به کار و تحصیل پرداخت هر چند مشکلات مالی او را قادر به ادامه تحصیل نساخت و زمانی که سختی و مشقت پدرش را در تأمین معاش زندگی می‌دید با تمام توان به کمک او شتافت و در کنارش مشغول کار شد.

با حجمه دشمن بعثی به خاک عزیز کشورمان داوطلبانه در تاریخ ۱۸/۰۹/۱۳۶۵ عازم خدمت مقدس سربازی شد و در هنگ ژاندارمری سابق یزد مشغول به خدمت گشت و حدود یک سال از خدمتش نگذشته بود که بنا به درخواست خودش داوطلبانه راهی جبهه‌های حق علیه باطل گشت.

وی درتاریخ ۲۷/۴/۱۳۶۷ در جبهه دهلران و منطقه «عین‌خوش» توسط نیرو‌های عراقی به شهادت رسید به طوری که هنوز اثری از پیکرش به دست نیامده و لوح یادبود شهید در گلزار شهدای بیرجند قطعه یک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار