نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برنامه نجات بشر براساس عدالت است

آیت‌الله «عبادی» گفت: اسلام و انقلاب اسلامی مخصوص ایران نیست و برنامه نجات بشر براساس عدالت است.
کد خبر: ۶۴۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 31January 2024

بخشی از موانع رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی به داخل کشور برمی‌گرددبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب فرهنگی که حتی دشمنان کارشناس نیز به آن اعتراف دارند، مثل هر دستگاه تولیدی، وقتی شروع به کار کند محصول آن نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون خیلی کار‌ها انجام شده، اما هنوز با آرمان‌های انقلاب اسلامی خیلی فاصله داریم، بیان داشت: اقتضای انقلاب اسلامی با شرایط ویژه‌ای که دارد یعنی ما با آرمان‌های انقلاب اسلامی فاصله‌ای نداریم، اما در صحنه میدانی به‌دلیل وجود موانع خارجی و داخلی فاصله بسیاری داریم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی توضیح داد: بخشی از موانع رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی به داخل کشور برمی‌گردد و اهمیت تخریبی موانع داخلی به قدری زیاد است که اگر این موانع نباشد اصلاً موانع خارجی نمی‌تواند تأثیر بگذارد، زیرا آن‌هایی که نقشه‌های دشمن خارجی را به اجرا در می‌آورند همین افراد خودفروخته داخلی هستند.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و غیره اگر در داخل مشکل ایجاد نشود از دشمن هیچ کاری ساخته نیست، عنوان کرد: دشمنان خودشان می‌گویند همه گزینه‌ها برای مبارزه با انقلاب اسلامی روی میز است لذا بخشی از موانع و مشکلات در خارج از کشور به دلیل این دشمنی است که اگر ایران به آرمان‌های انقلاب خود برسد تمام مکاتب به بن‌بست رسیده غربی و شرقی نابود می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر دوست و دشمن واضح است که نقش انقلاب اسلامی در جهان بی‌بدلیل است و از پیشرفت‌های مختلفی که در طول این مدت در موارد گوناگون در سطح بین‌المللی بوده، در جهت علمی و اجرایی درصد قابل توجهی را کشور ایران به خود اختصاص داده است.

وی معنی و مفهوم «جهاد کبیر» را تبعیت نکردن از دشمنان دانست و با بیان اینکه «جهاد کبیر» هیچ هزینه‌ای ندارد، ولی تنها راهش این است که دشمن را بشناسیم و از او تبعیت نکنیم، گفت: اسلام و انقلاب اسلامی مخصوص ایران نیست و برنامه نجات بشر براساس عدالت است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نیز با وجود موانعی که پیش رو داشت، اما آن‌ها را هموار کرد و تلاش‌های رئیس‌جمهور بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت به معنای عام آن و هر کسی مسئولیتی دارد برای بیداری و خوش‌بینی جامعه قدم‌هایی بردارد که به پیروزی مظلومین بر ستمگران بیانجامد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار