رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دستان ما است

«شمس» گفت: انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دستان ما است که باید به خوبی از ارزش‌های آن صیانت کنیم.
کد خبر: ۶۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 31January 2024

انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی در دستان ما است که باید به خوبی از ارزش‌های آن صیانت کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «داوود شمس» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در حاشیه آیین متمرکز نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهیدان نعمتی کرج اظهارداشت: امروز ملت قهرمان ایران محور مقاومت و ایستادگی درجهان است و گفتمان امام راحل (ره) در دنیا فراگیر شده است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در تعارض جدی با ظلم و ستم بوده و از همان ابتدای پیروزی حرکت جدیدی برای صدور این انقلاب در جهان آغاز شد.

شمس افزود: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی شکل گرفت، جنگ تحمیلی، ایجاد توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف از جمله دسیسه‌های دشمنان برای زمین زدن انقلاب اسلامی بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز یاد آورشد: بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشت و به رغم تمام کارشکنی‌ها اکنون در گام دوم انقلاب در مسیر توسعه و نابودی دشمن هستیم.

این مسئول تاکید کرد: آینده انقلاب اسلامی در دستان پرتوان جوانان است که با تکیه بر ارزش‌های انقلابی و اسلامی کشور را به سمت قله‌های تعالی پیش می‌برند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر تولید علم و قدرت ادامه داد: جوانان ایران اسلامی الگو برای جهان شده و فریاد‌های مرگ بر اسراییل امروز در سایر کشور‌ها الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دنیای غرب در لجنزار خود دست و پا می‌زند، اما ایران اسلامی قدرت بزرگی، چون خدا باوری دارد و رمز بقای آن است و دهه فجر و انتخابات تایید مردمی بودن انقلاب اسلامی است و دشمن در تلاش برای ضربه زدن به این ۲ عرصه مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار