نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

میراث شهدا جز با بصیرت و حضور در صحنه‌های مختلف حفظ نمی‌شود

حجت الاسلام «غفوری»گفت: دشمنان ما دشمن دین، شرف، شخصیت، عزت، استقلال، پیشرفت و امنیت ما هستند و میراث شهدا جز با بصیرت و حضور در صحنه‌های مختلف حفظ نمی‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ - 30January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل ‌حق که در دانشگاه صنعتی برگزار شد اظهار داشت: از روزهای اول ورود به استان کرمانشاه پیگیر دیداری با جامعه اهل حق استان بودم و خدا را شاکرم که این توفیق، با دیدار خانواده‌های معظم شهدا همراه گردید. هرچه بنده از مردم غیور اهل حق دیده‌ام؛ غیرت‌مندی، عزت، شرف، حضور در صحنه و ایستادن پای کار دین و اسلام و انقلاب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: دشمنان ما دشمن دین، شرف، شخصیت، عزت، استقلال، پیشرفت و امنیت ما هستند و میراث شهدا جز با بصیرت و حضور در صحنه‌های مختلف حفظ نمی‌شود.

وی، جایگاه شهدا را والا خواند و از پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌وعلیه‌وآله‌وسلم) نقل کرد: «هر کار خوبی که انسان انجام دهد بالاتر و بهتر از آن کار هم وجود دارد، تا زمانی که انسان به شهادت برسد. بنابراین هیچ‌کس در هیچ‌جایگاهی از حیث مقام و رتبه به شهید نمی‌رسد.»

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با گرامی‌داشتن یاد و خاطره شهدای اهل حق اظهار داشت: آمار شهدای جامعه اهل حق، پرچم افتخاری است که همواره تا قیامت در اهتزاز است.

وی با اشاره به اینکه شهدا حق شفاعت دارند و از اولین کسانی که شفاعت می‌کنند نزدیکان خودشان است، عنوان کرد: خوش به‌ سعادت خانواده‌های معظم شهدا که ادامه‌ دهندگان راه شهدا و میراث‌ داران آن ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: شهدا در وصیت‌نامه خود نسبت به انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمة‌الله علیه) و ارزش‌های الهی و انسانی سفارش کردند و این امانت‌ها را به دست ما سپردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، قدرت حضور و بصیرت مردم را از قدرت همه دشمنان بیشتر دانست و تصریح کرد: در ایام انتخابات، دشمن با تبلیغات گسترده برای منصرف‌کردن مردم از حضور در انتخابات و پایین‌آوردن مشارکت، به امنیت، اقتصاد، شرف و عزت ما طمع می‌کند، اما وقتی حضور مردم، حضور یکپارچه و قوی باشد، دشمن مثل همیشه آنچنان از ملت شریف ایران ضربه می‌خورد که از رسیدن به مقاصد شوم خود قطع امید می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار