مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

صبر و استقامت والدین شهدا امیدآفرین است

حجت‌الاسلام «لقمانپور» گفت: صبر و استقامت و بصیرت انقلابی خانواده‌های معظم شهدا بخصوص والدین آنها، برای آحاد جامعه روحیه بخش و امیدآفرین است.
کد خبر: ۶۴۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 30January 2024

صبر و استقامت والدین شهدا امیدآفرین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم طی سخنانی در دیدار با خانواده شهید والامقام سردار «علی آقازاده نژاد» اظهار داشت: روحیه انقلابی و صبر و بصیرت خانواده‌های معظم شهیدان بویژه والدین شهدا درس استقامت و پایداری در راه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی می‌دهد.

وی افزود: وجود این روحیه والا و انقلابی در افرادی که عزیزانشان را در مسیر عاشورایی دفاع از دین و ولایت و مبارزه با استکبار تقدیم درگاه احدیت کرده‌اند، برای آحاد جامعه امیدآفرین و روحیه بخش و همچون خاری در چشم دشمنان اسلام است.

لقمانپور تاکید کرد: معنویت والدین شهدا در کنار بصیرت الهی و انقلابی آنان موجب می‌شود تا در محیط چنین خانواده‌هایی فرزندانی پیرو راه ولایت رشد کنند و به طور قطع، تاثیر دعایی که از دل پاک والدین شهدا به آسمان می‌رود، برای سایر مشتاقان راهگشا خواهد بود.

در این دیدار، «حسن آقازاده نژاد» پدر شهیدان علی و عباس و جانباز مدافع حرم زنده یاد «ابوالفضل آقازاده نژاد» طی سخنانی، بر ضرورت هوشیاری در برابر وساوس شیطان تاکید کرد و گفت: از خدا می‌خواهیم در برابر تمامی بزنگاه‌هایی که شیطان می‌خواهد غلبه کند، یاری مان نماید تا در مسیر دین ثابت قدم و استوار باشیم.

در دیدار فوق، جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز حضور داشتند و لوح تقدیری از سوی این مجموعه به والدین شهیدان آقازاده نژاد تقدیم شد.

در حمله تروریستی روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه المزه دمشق سوریه، تعدادی از نیرو‌های سوری و ۵ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران از جمله دو پاسدار قمی به نام‌های سردار شهید علی آقازاده نژاد و سرگرد سعید کریمی به شهادت رسیدند.

پیکر‌های مطهر این دو شهید مدافع حرم و راه آزادی قدس، روز سه شنبه ۳ بهمن پس از برگزاری مراسم تشییع باشکوه در قم، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار