مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد؛

۲۵ عنوان برنامه دهه فجر در تمام مدارس سطح استان خراسان جنوبی

«موسوی‌نژاد» گفت: ۲۵ عنوان برنامه در تمام مدارس سطح استان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ - 30January 2024

برگزاری اجتماع ۲ هزار نفره «دختران انقلاب» در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مجتبی حسین‌پور» دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری، اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الوصیا و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بحث رصد، شناسایی، آموزش و توانمندسازی و جبهه‌سازی گروه‌های مردمی در عرصه‌های مختلف را در دستور کار دارد.

وی از راه‌اندازی ستاد «مردم ایران» در ۱۱ شهرستان استان به منظور تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی توسط گروه‌های مردمی خبر داد و بیان داشت: تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات از دیگر مآموریت‌های گروه‌های مردمی در قالب ستاد «مردم ایران» است.

دبیر قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا خراسان جنوبی از دیگر مأموریت‌های این تشکل‌ها را حضور گروهی دانش‌آموزان در برنامه‌های دهه فجر و انتخابات دانست و تبیین کرد: ستاد‌های خرد در بخش‌ها و محلات گسترده‌تر خواهد بود و ارتباط‌گیری با قشر خاکستری مهم‌ترین رویکرد تشکیل ستاد‌های مردمی جبهه فرهنگی انقلاب است.

«سید علیرضا موسوی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این نشست، اظهار داشت: ۲۵ عنوان برنامه در تمام مدارس سطح استان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زنگ انقلاب در تمام مدارس استان در روز ۱۱ بهمن ساعت ۹:۳۳ به صدا در خواهد آمد، افزود: مراسم روز ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و گلباران تمثال امام در میدان امام شهر بیرجند و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار جمعی از فرهنگیان و تشکلات دانش‌آموزی با نماینده، ولی فقیه در استان، برگزاری اجتماع یاوران انقلاب با شرکت ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان در روز ۱۶ بهمن در بیرجند، برگزاری یادواره شهدا و دیدار و تکریم خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه‌های مختلف در مدارس، برگزاری مسابقات دلنوشته‌ها، اجرای سرود دسته جمعی دانش‌آموزان با عنوان آوای فجر را از برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

موسوی‌نژاد برگزاری محافل قرآنی، برگزاری یادواره باشکوه به یاد شهدای دانش‌آموزان فاجعه تروریستی در کرمان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر از سوی آموزش و پرورش اعلام و تبیین کرد: در قالب طرح شهید «عجمیان» ۴۰۰ مدرسه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال بهسازی و زیباسازی شده است.

وی بهسازی بیش از ۴۰۰ مدرسه، توزیع شیر رایگان در بین دانش‌آموزان، اجرای طرح شهید «همت» با هدف توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی، واگذاری ۳ هکتار زمین توسط اوقاف برای احداث آموزشگاه در بیرجند، تعمیر و تجهیز معلم‌سرا‌ها در شهرستان‌ها، توزیع ۴ هزار و ۹۳۰ جلد کتب پیش دبستانی در مناطق محروم و رتبه‌بندی معلمان را از اقدامات دولت سیزدهم مطرح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار