مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری یادواره ۱۴ شهید انقلاب در ۴ شهرستان خراسان جنوبی

«نوفرستی» گفت: استان خراسان جنوبی ۱۴ شهید والامقام در ایام پیروزی انقلاب تقدیم کرده ‌که از این تعداد شهرستان بیرجند ۶ شهید، قاینات پنج شهید، درمیان دو شهید و فردوس نیز یک شهید است.
کد خبر: ۶۴۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 30January 2024

برگزاری یادواره ۱۴ شهید انقلاب در ۴ شهرستان خراسان جنوبی همزمان با دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه‌ریزی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان، اظهار داشت: نهادینه‌سازی، ترویج و صیانت از فرهنگ ایثار و شهادت، حمایت و نظارت بر برنامه‌ها و تولیدات فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت، توسعه، هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها، سمن‌ها و گروه‌های مختلف مردمی از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی گفت: استان خراسان جنوبی ۱۴ شهید والامقام در ایام پیروزی انقلاب تقدیم کرده است که از این تعداد شهرستان بیرجند ۶ شهید، قاینات پنج شهید، درمیان دو شهید و فردوس نیز یک شهید است و همچنین ۲۲ جانباز نیز در سطح استان با مجاهدت‌های خود در سال ۵۷ برای پیروزی این انقلاب در خیابان‌ها حضور داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال ۵۰۰ شهید جدید که فرزند این استان بودند در استان‌های دیگر شناسایی شدند لذا جمعیت شهدای خراسان جنوبی به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است.

نوفرستی از برگزاری یادواره ۱۴ شهید انقلاب در چهار شهرستان بیرجند، قاینات، فردوس و درمیان همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: یادواره شهدای انقلاب بیرجند همزمان با ۱۶ بهمن در سالن ایثارگران برگزار می‌شود که در حاشیه آن نمایشگاه عکس با موضوعات انقلاب نیز دایر خواهد بود.

وی از افتتاح دو گلزار شهدا و رونمایی از کتاب «زنده‌تر از همیشه» در زمینه کرامات شهدا همزمان با دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: تقابل جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده و هرچه بیشتر به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بپردازیم بدون شک اثرات لازم را بر قشر جوان خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار