پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پی ارتحال آیت‌الله «نمازی»

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» ارتحال آیت‌الله نمازی، عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 30January 2024

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله «عبدالنبی نمازی» عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسد‌ها شیء الى یوم القیامة

ارتحال عالم وارسته و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله عبدالنبی نمازی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

این روحانی پارسا و ولایتمدار سراسر عمر بابرکتش را به توسعه، ترویج و تبیین معارف اسلام ناب محمدی (ص)، تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار و حضور انقلابی در عرصه‌های نیاز نظام اسلامی گذراند و سرانجام با قلبی آکنده از حب ائمه معصومین (سلام‌الله علیهم) به دیدار حق تعالی شتافت.

بدون تردید خدمات و تلاش‌های ارزنده این مجاهد نستوه، از همراهی با نهضت امام خمینی (ره) و سوابق مبارزاتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور روحیه‌بخش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا عضویت در مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و نقش‌پذیری‌های مؤثر در مناصب مختلف از جمله در قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تألیفات و پژوهش‌های بسیار در حوزه فقه و معارف اسلامی، ذخیره‌ای ارزشمند برای ایشان و الگویی الهام‌بخش برای آحاد ارادتمندان این روحانی پرهیزگار خواهد بود.

این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بیت مکرم و بازماندگان ایشان، روحانیت معزز، حوزه‌های علمیه و شاگردان و تربیت‌یافتگان وی تسلیت عرض نموده و علو درجات و مغفرت و رحمت الهی برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار