فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

فرهنگ‌سازی در راستای اقناع عمومی به فرزندآوری بسیار ضروری است

سردار «اکبری» با اشاره به اهمیت جمعیت جوان، با نشاط و پویا، گفت: فرهنگ‌سازی در راستای اقناع عمومی به فرزندآوری بسیار ضروری است.
کد خبر: ۶۴۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 28January 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در چهارمین جلسه قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با موضوع جوانی جمعیت و پایداری خانواده تشکیل شد، اظهار داشت: جمعیت جوان، با نشاط و پویا یکی از مولفه‌های قدرت در هر کشور است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نسل جوان بودند که مدیریت را برعهده گرفته اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد، در این برهه از زمان نیز برای پیشبرد اهداف مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی به جمعیت پرنشاط و جوان بیش از پیش نیازمند هستیم و بدیهی است که با پیری و کاهش جمعیت، دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه پیری جمعیت و مقابله با آن از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ایشان از آن به عنوان آینده هولناک یاد کردند، ادامه داد: لازم است تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های انقلابی در راستای اهداف جوانی جمعیت به صورت جهادی وارد میدان شوند.

سردار اکبری عنوان کرد: مطالبه‌گری و بسیج ظرفیت‌ها یکی از وظایف مهم سپاه قمربنی هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری است کمیته تبیین و تبیلغ نیز در راستای فرهنگ‌سازی و اقناع عمومی به فرزندآوری وظیفه مهمی برعهده دارد.

در ادامه «کاظم کبیری» مسئول بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری ابراز داشت: قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هر ۴۵ روز در سپاه استان و در راستای کارگروه جوانی جمعیت و پایداری خانواده تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این جلسات که با حضور مسئولین کمیته‌های ذی ربط و مسولین ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با قانون جوانی جمعیت تشکیل می‌شود گزارش اقدامات در این راستا ارائه شده همچنین مشکلات و معضلات بررسی و آسیب شناسی می‌شوند.

کبیری خاطرنشان کرد: در این جلسات میزان اجرای قانون جوانی جمعیت توسط ادارات بررسی و راهکار‌های اجرای هرچه بهتر قانون ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها