در نشست خبری مطرح شد؛

برگزاری رویداد ملی «جامعه پرداز» در استان مرکزی

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی: رویداد ملی جامعه پرداز با هدف هم‌افزایی بدنه فعال مردمی برای حل مسائل حوزه زن، خانواده و جمعیت در استان مرکزی با همکاری بسیج دانشجویی استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 27January 2024

برگزاری رویداد ملی «جامعه پرداز» در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «علی‌ عظیمی‌زاده» معاون اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ظهر امروز در نشست خبری در خصوص برگزاری رویداد ملی جامعه پرداز در استان مرکزی اظهار داشت: رویداد ملی جامعه پرداز با هدف هم‌افزایی بدنه فعال مردمی برای حل مسائل حوزه زن، خانواده و جمعیت در استان مرکزی با همکاری بسیج دانشجویی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از محورهای این رویداد ملی شناسایی و پالایش ظرفیت‌های مردمی فعال در عرصه خانواده، ازدواج و فرزندآوریاست. شبکه سازی و توسعه تعاملات مؤسسات و نهادهای مردمی فعال، تمرین طراحی عملیات مشترک بر اساس نظام مسائل استان و حل مسأله توسط مجموعه‌های مردمی از جمله اهداف این رویداد است.

عظیمی‌زاده ادامه داد: این رویداد طی دو روز 26 و 27 بهمن ماه در اراک برگزار خواهد شد؛ محورهای اصلی رویداد جامعه‌پرداز را خانواده، زن (هویت زن) و جمعیت (فرزندآوری) است که برنامه‌ریزی در این سه محور برای پیشبرد اهداف جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و... ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار