کلنگ ساختمان جدید دبستان دخترانه هاجر لامرد به زمین زده شد

کلنگ ساختمان جدید دبستان دخترانه هاجر لامرد با حضور مسوولین محلی به زمین زده شد.
کد خبر: ۶۴۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 26January 2024
کلنگ ساختمان جدید دبستان دخترانه هاجر لامرد به زمین زده شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، همزمان با سالروز میلاد مولا علی (ع) آیین کلنگ ساختمان جدید مدرسه هاجر لامرد با حضور امام جمعه لامرد، فرماندار، رییس اداره آموزش وپرورش و تنی چند از مدیران محلی لامرد برگزار گردید.
 
ساختمان جدید مدرسه هاجر قرار است در چهار کلاس و با متراژ ۱۶۵مترمربع ساخته شود که اعتبار اولیه این ساختمان یک میلیارد و دویست میلیون ریال می‌باشد.
 
در این آیین امام جمعه لامرد ضمن تبریک میلاد مولا علی (ع) در خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: در این روز میمون باید به پدران عزیز تبریک گفت و قدردان پدران خوبتان باشید.
 
وی افزود: بهترین الگوی ما در زندگی شیوه و مرام مولاعلی است که باید سیره علوی را در زندگی مان عملیاتی کنیم.
 
در ادامه ابراهیم حیاتی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد اظهار داشت: در لامرد با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم که در سال۱۴۰۲ دو مدرسه خیرساز در دست ساخت است.
 
وی گفت: امسال با شیب شدید استقبال دانش آموزان مواجه شدیم که با فضای فیزیکی موجود دست به عصا پیش رفتیم و تقریبا در همه مدارس این مهم وجود داشت و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شد.
 
وی افزود: میانگین کلاس درس بین ۳۷الی ۳۸ دانش آموز است و مدیون خیرین عزیز هستیم و کلاس‌های درس اضافه کردیم.
 
در ادامه این آیین، به مناسبت روز پدر از پدران زحمتکش و سختکوش مدرسه هاجر که با این مجموعه آموزشی همکاری خوب و صمیمانه‌ای داشته اند به رسم یادبود به هریک از آنان درختی جهت کاشت اهدا شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار