امام جمعه موقت بیرجند:

حضور در انتخابات زمینه‌ساز اقتدار و امنیت کشور در سطوح ملی و بین‌المللی می‌شود

حجت‌الاسلام «نوفرستی» حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رأی را از نقشه‌ها و راهبرد‌های دشمن ذکر کرد و گفت: یازدهم اسفند امسال دو انتخابات مهم در کشور برگزار می‌شود و به عنوان یک تکلیف شرعی باید مردم را به حضور پرشور در این انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.
کد خبر: ۶۴۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 26January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته مسجد جامع مصلی المهدی (عج)، اظهار داشت: ایمان و عمل صالح سبب نجات انسان می‌شود لذا باید فرصت استفاده از سه ماه پر فیض رجب، شعبان و رمضان را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه اسلام آن قدر عظمت دارد که اولیای الهی همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند، بیان داشت: به برکت آموزه‌های مکتب اسلام شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم و هرچه پیش می‌رویم آثار و برکات آن بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم مؤمن و کسانی که به امانت الهی توجه کرده و لبیک گفتند، زمینه را برای پیروزی انقلاب بعد از قرن‌ها به وجود آوردند.

حجت‌الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه نخبگان و خواص جامعه باید به دنبال نجات باشند و تبیین‌گری داشته باشند، گفت: شئون امامت و ولایت اقامه حکومت الهی است و مردم در دوران‌های مختلف به زیبایی درخشیدند و شاگردان این مکتب مانند «حاج قاسم» و شهدا ظهور و بروز پیدا کردند.

وی حضور نیافتن مردم پای صندوق‌های رأی را از نقشه‌ها و راهبرد‌های دشمن ذکر و تبیین کرد: یازدهم اسفند امسال دو انتخابات مهم در کشور برگزار می‌شود و به عنوان یک تکلیف شرعی باید مردم را به حضور پرشور در این انتخابات تشویق و ترغیب کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند حضور در انتخابات را زمینه‌ساز اقتدار و امنیت کشور، انقلاب و اسلام در سطوح ملی و بین‌المللی دانست و تصریح کرد: هر جا کار بزرگی برای نجات مردم انجام شده توسط خود مردم محقق شده است لذا با حضور پای صندوق‌های رأی دوباره پیوند مردم با انقلاب، خدا و اسلام برقرار می‌شود.

حجت‌الاسلام نوفرستی تأکید کرد: امنیت نظام و اسلام را مرهون حضور و نقش‌آفرینی مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی کشور می‌دانیم، زیرا دشمن به دنبال نجات اقتصاد ما و مردم مظلوم فلسطین و غزه نیست.

وی با بیان اینکه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی حضور مؤمنان در مساجد و اعتکاف است، خاطرنشان کرد: به رغم هجمه‌هایی که در فضای مجازی انجام می‌شود، امسال استقبال از مراسم اعتکاف به ویژه بین قشر نوجوان و جوان بسیار خوب و چشمگیر بوده و بیش از ۲۰ هزار نفر در استان معتکف شدند که نسبت به سال قبل حدود ۸۰ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار