در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین فرمانده فراجا: ایران به پشتوانه تجربیات دفاع مقدس مقتدرانه در منطقه و جهان حضور دارد/ شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

سردار رضایی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات هشت سال دفاع مقدس در منطقه و جهان حضوری سرافرازانه و مقتدرانه دارد.
کد خبر: ۶۴۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 26January 2024

جانشین فرمانده فراجا: ایران به پشتوانه تجربیات دفاع مقدس مقتدرانه در منطقه و جهان حضور دارد/ شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی استسردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تهران برزگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه و ایمان به خداوند و اجرای اصول دین توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهند.

سردار رضایی ادامه داد: دفاع مقدس دوران شیرینی از زندگی رزمندگان بود که به‌صورت داوطلبانه و برای دفاع از خاک و ناموسشان به جبهه‌ها آمده بودند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه تجهیزات و امکانات نتیجه جنگ را رقم نزد، گفت: روحیه جهادی، انقلابی و از خودگذشتکی باعث شد در برابر دشمنان مقاومت و پیروز شویم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات هشت سال دفاع مقدس سرافرازانه در منطقه و جهان حضوری مقتدر دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ایران و رژیم بعث عراق جنگ بین حق و باطل بود؛ امروز تابلوی ایران اسلامی استکبار ستیزی است و این بزرگترین درسی است که می‌توان از دفاع مقدس گرفت.

سردار رضایی افزود: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است و شهدا با ایثار و فداکاری‌های شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور، تا پای جان ایستادگی کردند تا پرچم امنیت در کشور پرافتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

به گزارش دفاع‌پرس، یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دوشنبه (۲ بهمن) با حضور سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور و «علیرضا فخاری» استاندار تهران در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد.

در این مراسم «سیدمجید میراحمدی» معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا، سردار «حمیدرضا اشراق» معاون هماهنگ کننده فراجا، سردار «محسن فتحی‌زاده» رئیس سازمان اطلاعات فراجا، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار «حسین ساجدی نیا» معاون عملیات فراجا، سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه فراجا، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی تهران بزرگ و خانواده شهدای حادثه تروریستی راسک حضور داشتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار