حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هاتف زاهدان:

انتخابات پیش رو یک امر ملی برای همه اقشار مختلف جامعه است

«شجاعی فر» گفت: انتخابات پیش رو یک امر ملی برای همه اقشار مختلف جامعه است، با توجه به اینکه دشمنان به نظام، انقلاب و رهبری شبانه روزی در حال انجام دروغ پراکنی در فضای مجازی هستند و اخبار را به شیوه‌های دیگر منتشر می‌کنند اهمیت انتخابات آتی بسیار مهم و جدی است.
کد خبر: ۶۴۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 24January 2024

انتخابات آینده بسیار مهم و حیاتی است«علی اکبر شجاعی فر» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هاتف زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: انتخابات پیش رو یک امر ملی برای همه اقشار مختلف جامعه است، با توجه به اینکه دشمنان به نظام، انقلاب و رهبری، شبانه روزی در حال انجام دروغ پراکنی در فضای مجازی هستند و اخبار را به شیوه های دیگر منتشر می کنند اهمیت انتخابات آتی بسیار مهم و جدی است.

وی گفت: دانشجویان وظیفه دارند شبهات و دروغ پردازی‌های رسانه های غربی ضد انقلاب را برای مردم روشنگری کنند، رسانه‌های غربی اتفاقات و حوادث را به طور سانسور انتشار می‌دهند و واقعیت را نمی‌گوید، مردم باید اخبار را از رسانه های معتبر دریافت کنند.

شجاعی فر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیرشان عنوان کردند که حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست حق مردم است.

این مسئول گفت: دشمن در شبکه‌های اجتماعی با انتشار اخبار و تولید محتوا های دروغ قصد دلسرد کردن مردم را از نظام و انقلاب دارد و جوانان باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار