توسط استانداری ایلام انجام شد؛

تکریم پدر شهیدان «صادق‌خانی» و «صفری» به مناسبت روز پدر

استاندار ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، با حضور در منزل دو شهید، به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۴۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ - 24January 2024

تکریم برخی پدران شهدای ایلام به مناسبت روز پدربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی (ع)، با حضور در منزل شهیدان «اقبال صادق‌خانی» و «عبادالله صفری» که با حضور «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام انجام شد، اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) در محضر خانواده‌های معظم شهدا جهت عرض تبریک روز پدر، شرفیاب شویم. 

استاندار ایلام گفت: خوشا به حال پدران شهدا که در راستای اعتلای اسلام چنین فرزندانی را تربیت کردند. در آستانه میلاد امام علی (ع)، تندیس عدالت، این روز را به پدران شهدای والامقام تبریک می‌گوییم که با تأسی از امام علی (ع) و با تربیت صحیح، چنین فرزندان برومندی را در دامن پاک خود تربیت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار‌ها افزود: پدران شهدا گنجینه‌های ارزشمندی برای ما هستند و جامعه ما به وجود چنین بزرگ مردانی که در راه رضای حق و پاسداری از نظام از بهترین سرمایه زندگی خویش گذشتند، مفتخر است.

اسدی اضافه کرد: روز پدر در تقویم بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان روز پدران آسمانی نامگذاری شده است. 

بر اساس این گزارش شهید والامقام صادق‌خانی از شهدای بسیج دانش آموزی لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) در سال ۱۳۶۷ در منطقه مهران و در درگیری با منافقین به فیض شهادت نائل آمد.

شهید «عبادالله صفری» از شهدای پاسدار وظیفه در سال ۱۳۶۷ در منطقه مهران به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها