دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

روایت آخرین دیدار با ۵ شهید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در معراج‌الشهدا+ تصاویر

مراسم وداع با پنج شهید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی، شب گذشته با حضور مردم در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 22January 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم وداع با پیکر‌های مطهر پنج شهید حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به غرب دمشق شب گذشته (یکشنبه) در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

پیکر مطهر این شهدا پس از تشییع در دمشق و طواف بر گرد مضجع نورانی حضرت زینب (س) با حضور جمعی از زائران و مجاوران آن حضرت به کشور منتقل شد تا در ساعات پایانی یکشنبه در میعادگاه شهدا و مردم، یعنی معراج‌الشهدای تهران میزبان جمع کثیری از عاشقان شهدا باشد.

مطالب بیشتر:
** آیین تشییع پیکر شهدای مدافع حرم برگزار شد+ فیلم و تصاویر 
** تشییع پیکر مطهر شهید «محمدی» در پردیس 

مراسم وداع با پیکر مطهر شهدا در حیاط معراج شهدا و در حالی برگزار شد که پیکر‌های شهدا در حلقه دوستدارانشان، چون نگینی می‌درخشیدند و مداحی و نوحه خوانی اشک را بر دیدگان حاضران نشانده بود. 

شهیدان «حجت‌الله امیدوار» با نام جهادی «صادق امیدزاده»، «علی آقازاده»، «حسین محمدی» و «سعید کریمی» و «محمدعلی صمدی» پنج شهیدی بودند که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در روز شنبه به شهادت رسیدند.

قرار است پیکر شهید امیدوار برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاهش در کرمانشاه منتقل شود؛ همچنین پیکر شهید «محمدامین صمدزاده» در جوار شهدای مدافع حرم قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر‌های شهیدان «علی آقازاده» و «سعید کریمی» نیز امروز (دوشنبه) پس از تشییع در شهرک شهید محلاتی به قم منتقل می‌شود و پیکر شهید «حسین محمدی» نیز در گلزار شهدای یافت آباد تهران به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار