امشب صورت گرفت؛

دیدار استاندار و فرمانده سپاه قم با خانواده‌های شهیدان «آقازاده نژاد» و «کریمی»

استاندار قم و فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امشب با حضور در منازل دو شهید حمله رژیم صهیونیستی به مقر نیرو‌های مستشاری سپاه در سوریه، شهادت شهدای عزیز را به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۴۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ - 20January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سید محمد آقامیری استاندار قم و سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان با حضور در منازل سردار شهید علی آقازاده نژاد و سرگرد پاسدار شهید سعید کریمی شهادت این عزیزان را در حمله رژیم صهیونیستی تبریک و تسلیت گفتند.

در این دیدار، فرماندار قم، مدیران کل صداوسیما، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم، فرمانده انتظامی استان و مسئولان دیگر دستگاه‌ها نیز حضور داشتند.

سردار شهید علی آقازاده نژاد برادر شهید عباس آقازاده نژاد از شهدای عملیات کربلای ۸ در فروردین سال ۱۳۶۶ در خرمشهر بود.

شهید سعید کریمی متولد تیرماه ۱۳۷۳ در محله دروازه ری قم، عضو هیات خادم الشهدای این محله و از فعالان مسجد ولی عصر (عج) بود. وی در سال ۱۳۹۱ تحصیلات خود را در دانشگاه امام حسین (ع) آغاز کرد و عضو رسمی سپاه شد. جانباز مدافع حرم بود و از زمان جنگ داعش، به سوریه و عراق تردد داشت. شهید کریمی از نیرو‌های بسیجی حوزه مقاومت ۲ شهید قربانی بود.

دیدار استاندار و فرمانده سپاه قم با خانواده‌های شهیدان «آقازاده نژاد» و «کریمی»دیدار استاندار و فرمانده سپاه قم با خانواده‌های شهیدان «آقازاده نژاد» و «کریمی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار