حضور حداکثری اقتدار ملی/ معاون امور استان های صدا و سیمای کشور:

کانال‌های انتخاباتی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

«عابدینی» گفت: کانال‌های تلویزیونی در چارچوب زمینه‌سازی برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها در همه استان‌ها راه‌اندازی می‌شود تا نامزدها برنامه‌های خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند.
کد خبر: ۶۴۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ - 20January 2024

کانال‌های انتخاباتی در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «حسن عابدینی» معاون امور استان های صدا و سیمای کشور امروز (شنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: رأی مردم در کشورهای دیگر علی‌رغم ادعای دموکراسی داشتن، جایی ندارد اما جمهوری اسلامی از جهت مردم‌سالاری یک روند خوبی را طی کرده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هم در زمان امام راحل و هم در زمان رهبری، رأی مردم را حق‌الناس می‌داند، گفت: کانال‌های تلویزیونی در چارچوب زمینه‌سازی برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها در همه استان‌ها راه‌اندازی می‌شود تا نامزدها برنامه‌های خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند.

معاون امور استان های صدا و سیمای کشور با اشاره به راه‌اندازی چهار کانال تبلیغاتی ویژه انتخابات در استان خراسان جنوبی، تصریح کرد: کانال‌های در نظر گرفته شده، زمینه‌سازی برای نامزد‌هایی هست که مایل هستند کمتر خرج و هزینه کنند.

عابدینی متذکر شد: نامزد‌ها می‌توانند از این کانال‌ها استفاده کنند و برنامه‌های خود را در اختیار مردم قرار دهند و رسانه پیش از این فقط در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری این ظرفیت را داشت که اکنون این فرصت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هم به وجود آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار