امام جمعه موقت لامرد:

ایران به طور دقیق فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند

حجت‌الاسلام «اسدی» گفت: ایران به طور دقیق فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند و هر وقت لازم بداند از حق مشروع خویش استفاده می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ - 20January 2024
ایران به طور دقیق فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدجواد اسدی» امام جمعه موقت لامرد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلی الغدیر لامرد برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام جواد (ع) و امام علی (ع) و استفاده از ایام البیض اظهار داشت: اعتکاف، راه و رسم سبک بالی است و فرصتی برای رهروان راه حق بوده و زمان اعتکاف بهترین زمان برای خودسازی می‌باشد که سالی یکبار این فرصت بوجود می‌آید.
 
وی گفت: همه ما‌ها در ایام اعتکاف نیازمند خلوت با خدای تبارک وتعالی هستیم و باید از این فرصت بوجود آمده بهره برد و یکی از برکات نظام اسلامی برپایی برنامه اعتکاف در سراسر ایران اسلامی است.
 
خطیب جمعه لامرد با بیان اینکه باید فرصت را برای حضور جوانان در این مراسم معنوی فراهم کرد افزود: بنا بر این است که اعتکاف در شهرستان لامرد مردمی اداره شود و این اشتباه است که بخواهیم اعتکاف را دولتی برگزار کنیم و قوام و ماندگاری آن به مردمی بودن است و امسال نیز در اکثر محلات در مساجد اعتکاف برگزار می‌شود که از همکاری متولیان عزیز تشکر و قدردانی می‌کنیم.
 
حجت الاسلام اسدی به دیدار رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه در چندروز گذشته اشاره کرد و گفت: عامه مردم ما مومن هستند و دل در گروه اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند.
 
وی گفت: مسوولین باید به مردم اعتماد کنند و امور را به مردم واسپار کنند، زیرا جنگ را همین مردم مدیریت کردند و به نتیجه رساندند و در برهه‌های حساس و سخت این انقلاب همین مردم به سرانجام رساندند و مردم به خوبی انجام خواهند داد.
 
امام جمعه لامرد ادامه داد: مردم وظیفه دارند بر عملکرد مسوولین نظارت کنند، و حضور فعال مردم در همه زمینه‌ها باید مراقبت از مسوولین باشند تا مسوولی کار خلاف را انجام ندهد.
 
بنابه گفته این استاد حوزه علمیه، خدمتگزاری به مردم در همه شرایط باید صورت گیرد و مسوولین باید توجه داشته باشند که خدمتگزار مردم هستند و اگر در این جایگاه‌ها قرار داریم به پشتوانه این مردم به اینجا رسیده ایم همچنین واگذاری کار‌ها به مردم با زمینه سازی مناسب باید صورت گیرد و مردمی سازی اقتصاد یکی از این کار‌ها است و واجب است، اما در صورتیکه زیرساخت‌ها انجام شود و این مهم باید محقق شود.
 
حجت الاسلام اسدی بیان کرد: همانطوری که رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند مردم باید حضوری فعال داشته باشند و از اول سال تا کنون رهبری به جریان انتخابات مجلس و خبرگان رهبری توصیه کرده اند.
 
وی از سپاه قهرمان بابت انتقام خون شهدای عزیز تاکید کرد: از نیروی انتظامی بابت برخورد با تیم‌های تروریستی که در حال ورود به کشور بودند به جد تقدیر و تشکر می‌نماییم.
 
خطیب نماز جمعه لامرد افزود: سپاه قهرمان در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری خرمن آتش به جان دشمن زبون انداخت و این پیام دارد و این پیام این است آن‌هایی که باید بدانند بدانند که اگر قرار باشد جمهوری اسلامی با آن‌ها وارد جنگ شود اسراییل در تیررس جمهوری اسلامی است لذا هیچ کجا برای دشمنان انقلاب و اسلام امن نیست.
 
وی بیان کرد: کسانی که برای رژیم صهیونیستی کار می‌کنند از چشمان تیزبین مجموعه‌های امنیتی ما بیرون نیستند و ایران به طور دقیق فعالیت‌های دشمن را رصد می‌کند و هر وقت لازم بداند از حق مشروع خویش استفاده می‌کند.
 
امام جمعه موقت لامرد در پایان تصریح کرد‌: دشمنان بدانند که اگر قرار باشد فریب وعده‌های پوشالی رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را بخورند به این وعده‌ها توجه نکنند و به دنبال دشمنی با ملت ایران نباشند، زیرا سیلی محکمی خواهند خورد.
 
خبرنگار: محمود صابری زاده
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار