در حاشیه آئین بهره‌برداری از خط تولید جدید بافندگی فرش مازندران در قائمشهر؛

معاون رئیس جمهور: دولت برای حمایت از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی برنامه دارد

«منظور» با بیان اینکه ظرفیت‌های خوب تولیدی و صنعتی در کشور وجود دارد، گفت: دولت سیزدهم با عزم جدی حمایت از این ظرفیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است. ‎
کد خبر: ۶۴۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷ - 19January 2024

معاون رئیس جمهور: دولت برای حمایت از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی برنامه داردبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «داوود منظور» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حاشیه آئین بهره‌برداری از خط تولید جدید برای بافندگی فرش مازندران در قائمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخار کشور این است که تولید داخل موجب ایجاد اشتغال و ارزش افزوده می‌شود و نظام مالیاتی کشور براساس خط ثروت و درآمد حرکت می‌کند.

وی افزود: بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند منابع پایداری را برای کشور ایجاد کنند و این کار جهاد اقتصادی برای کشور به شمار می‌رود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: دولت حمایت از این ظرفیت‌ها را وظیفه خود می‌داند و به دنبال گشایش از همه مشکلات و گره‌های موجود از تولید کننده است و برای این امر دولت تامین منابع مالی ارزی و ریالی را بررسی می‌کند.

به گفته منظور برای این امر رقابت پذیری تولیدات داخلی با وارد کنندگان را مورد نظر داریم تا ظرفیت تولید داخل پاسخگوی بازار است.

وی از شرکت فرش ساوین به عنوان یکی از واحد‌های تولیدی مهم کشور نام برد و بیان کرد: همیشه استان مازندران معروف به صنعت نساجی است و باید نشان نساجی را برای استان تقویت کنیم و پنبه مورد نیاز در داخل کشور تامین و تولید می‌شود و باید زنجیره تولید نساجی از محل محصولات پتروشیمی و کشاورزی را کامل کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عنوان کرد: تلاش داریم که صنعت پارچه را براساس منابع تولیدات داخلی تولید و عرضه کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها