نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

«تبیین» بالاترین عبادت است/ لزوم حفظ نسل جوان از آسیب دشمن

آیت‌الله «عبادی» بهترین و بزرگترین کار خیر را هدایت برشمرد و گفت: امروز هیچ کاری به اندازه تبیین ارزش ندارد چراکه تبلیغات دشمن زیاد است و نوجوانان و جوانان کم تجربه و ابزار دشمنان با دروغ و تهمت همراه است و کم سن‌ها در معرض خطر هستند لذا باید نسل جوان را از آسیب دشمن حفظ کرد.
کد خبر: ۶۴۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ - 17January 2024

«تبیین» بالاترین عبادت است/ لزوم حفظ نسل جوان از آسیب دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار با «حسین یکتا» راوی دفاع مقدس، اظهار داشت: مسئله هدایت و ضلالت چیزی نیست که خداوند در نفع و ضرر آن شریک باشد، سود و زیان متوجه انسان است که نیازمند است. وی با بیان اینکه انسان به این دنیا آمده برای آزمایش در مسیر حق و باطل که این مسئله به صورت روزانه در زندگی تکرار می‌شود، اظهار داشت: جمادات و حیوانات راه خود را به صورت جبر طی می‌کنند ولی انسان به صورت مختار و با انتخاب‌های متعدد در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام مسئله سر دو راهی باطل و حق است، بیان کرد: کسی برد خواهد که حقیقت واقعی «امور دست خدا است» را درک کند اما آنچه که مهم است سپردن خود به دست خداست خود چراکه اگر انسان خدایی شود خدا انسان را در کارهایی که رضای او در آن است می‌گمارد. آیت‌الله عبادی بهترین و بزرگترین کار خیر را هدایت برشمرد و گفت: امروز هیچ کاری به اندازه تبیین ارزش ندارد چراکه تبلیغات دشمن زیاد است و نوجوانان و جوانان کم تجربه و ابزار دشمنان با دروغ و تهمت همراه است و کم سن‌ها در معرض خطر هستند لذا باید نسل جوان را از آسیب دشمن حفظ کرد. وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم دنیا از این همه ظلم بیزار شده و میزان پذیرش آن‌ها برای عدالت که روح انقلاب اسلامی است در حال افزایش است و آثار شکست در پیشانی دشمنان نوشته شده است بنابراین اگر درست عمل شود این دوره به ظهور منجی موعود حضرت ولی عصر(عج) وصل می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار