مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد؛

مجروحیت بیش از ۶۰ دانش‌آموز در حادثه تروریستی کرمان

«رضایی» با اشاره به شهادت ۲۶ نفر دانش‌آموز در حادثه تروریستی کرمان، از مجروحیت ۶۰ نفر از دانش‌آموزان هم خبر داد که روند درمان آنان در حال پیگیری است.
کد خبر: ۶۴۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 16January 2024

مجروحیت بیش از ۶۰ دانش‌آموز در حادثه تروریستی کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این دیدار با اشاره به شهادت ۲۶ دانش آموز در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: آمار بالای شهدای کودک، دانش آموز و زنان نشانه خفت و خواری عاملان این حادثه تروریستی است.

وی از مجروحیت بیش از ۶۰ دانش آموز استان در این حادثه خبر داد و افزود: روند درمان دانش‌آموزان مجروح از آغازین لحظه های این حادثه توسط کارگروه تشکیل شده در اداره کل آموزش و پرورش استان در حال پیگیری است.

رضایی از تشکیل کارگروه مداخلات اجتماعی روانی ویژه دانش آموزان درگیر این حادثه تروریستی با همکاری اداره کل بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: تا کنون مداخلات اثر بخشی در مدارسِ درگیر صورت گرفته و دوره‌های آموزشی ویژه کادر اداری و معلمان این مدارس برگزار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تعامل و همکاری بیمه دانا با آموزش و پرورش در زمینه پیگیری روند درمان دانش آموزان مجروح این حادثه تروریستی تقدیر و تشکر کرد.

پرداخت هزینه‌های درمانی دانش آموزان مجروح حادثه تروریستی کرمان

«رضا جعفری» در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی خاطر نشان کرد: نام و یاد شهدای تروریستی گلزار شهدای کرمان در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به عیادت از تعدادی از دانش آموزان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان‌های شهید باهنر و افضلی‌پور کرمان بیان کرد: خوشبختانه روند درمان دانش آموزان مجروح این حادثه در حال پیگیری است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی دانش آموزان مجروح این حادثه عضو بیمه حوادث دانا هستند، همه‌ی هزینه های درمانی آنان توسط بیمه دانا پرداخت می شود.

مدیر عامل بیمه دانا همچنین به دیدار خانواده تعدادی از شهدای دانش آموز این حادثه تروریستی رفت و بر پیگیری مسائل و مشکلات خانواده این دانش آموزان شهید تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار