مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

جشن‌های بزرگ انقلاب با مشارکت مردم و انجمن‌ها در دهه فجر برگزار می‌شود

«دریایی» گفت: امسال در همه شهر‌های استان جشن‌های بزرگ انقلاب با مشارکت مردم و انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه فرهنگ و هنر در ایام دهه فجر برگزار می‌شود
کد خبر: ۶۴۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ - 16January 2024

جشن‌های بزرگ انقلاب با مشارکت مردم و انجمن‌ها در دهه فجر برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «علی اصغر دریایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در جمع خبرنگاران از برنامه‌ریزی ویژه بزرگداشت ایام الله دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: امسال در همه شهر‌های استان جشن‌های بزرگ انقلاب با مشارکت مردم و انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه فرهنگ و هنر در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار برنامه های دهه فجر امسال گفت: محوری برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر انقلاب اسلامی با عنوان «کردستان سرزمین هنر و فرهنگ» است.

دریایی با بیان اینکه برخی از برنامه‌های امسال بر مسجد محور بودن برگزار می شود، افزود: در ایام دهه فجر علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری، برنامه‌های طرح ملی رویدا‌های مشارکت آفرین نیز در سراسر استان و روستا‌ها و شهر‌های کوچک برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اکران همزمان فیلم‌های چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و نمایش آثار جشنواره هنر‌های تجسمی کشور در استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

تجلیل از مروجان و مبلغان قرآنی در نواحی کم برخوردار، اجرای عمومی تئاتر، شب‌های موسیقی در عباس‌آباد و صلوات‌آباد و چندین دهستان دیگر، جشن مردمی «مسجد تراز انقلاب اسلامی»، جشن بزرگ انقلاب اسلامی «نیشتمان» محله نایسر و نشست جهاد تبیین «مسجد برقرار» بزرگداشت ماموستا عبدالله باشماق، نشست جهاد تبیین و جشن مولودی خوانی  از جمله برنامه‌های که توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اعلام شد.

دریایی به اجرای برنامه‌های یادآور شد: این رویداد‌ها و برنامه‌ها باهدف ایجاد و تقویت شور و نشاط اجتماعی، امیدآفرینی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیاد خانواده، صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و حفظ هویت رفتاری جوانان و نوجوانان در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها