رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی:

بسیجیان از اقشار مخلص و پرتلاش نظام هستند

«نوفرستی» گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثابت شده که بسیجیان یکی از اقشار مخلص، پرتلاش، کم‌هزینه و پرافتخار برای نظام اسلامی بودند.
کد خبر: ۶۴۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 14January 2024

بسیجیان از اقشار مخلص و پرتلاش نظام هستند/ احصای ۶۶ مسئله توسط مجمع بسیجیانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «ابوالفضل نوفرستی» رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی با حضور سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، اظهار داشت: افتخار بسیجیان این است که تحت فرماندهی ولایت فقیه و نایب امام زمان (عج) خدمت می‌کنند.

وی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثابت شده که بسیجیان یکی از اقشار مخلص، پرتلاش، کم‌هزینه و پرافتخار برای نظام اسلامی بودند و چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در بخش‌های مختلف نقش‌آفرینی کردند.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۶ کارگروه تخصصی با عنوان آموزش و تربیت، اقتصاد و زیربنایی، آموزش، تحقیقات و فناوری، بهداشت، سلامت و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی و کارگروه زنان و خانواده هم در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

نوفرستی با اشاره اینکه سال گذشته در مجموع ۶۶ مسئله در موضوعات مختلف توسط کارگروه‌های تخصصی مجامع بسیج استان شناسایی و احصا شد، افزود: شجره طیبه بسیج توانسته برکات خود را جاری و ساری نگه دارد تا جایی که یکی از مجموعه‌های بسیار با برکت در نظام اسلامی است.

وی تأکید کرد: مجمع بسیجیان به دنبال کار اجرایی نیست بلکه مسائل را احصاء و در هیئت‌های اندیشه‌ورز بررسی و راهکار ارائه می‌دهند و رصد آسیب‌های جزو دستور کار اصلی مجامع بسیج است.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه شکل جدیدی از بسیج مردمی را در کشورهای دیگر شاهد هستیم و باید تعریف جدیدی از بسیج ارائه داد، خاطرنشان کرد: بازگویی اقدامات و دستاوردهای بسیج برای مردم از طریق ارتباط با رسانه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار