فرمانده سپاه خراسان جنوبی:

بسیج در عرصه‌های مختلف پیشرو است

سردار «مهدوی» با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف پیشروتر از ما در میدان حضور دارد، گفت: با وجود همه کمبودها، همکاری و همدلی مردم استان و بسیجیان سبب شده که کمبود‌ها کمتر حس شود.
کد خبر: ۶۴۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 14January 2024

نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف و خدمت به مردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان خراسان جنوبی با حضور سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، اظهار داشت: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها همواره برای پیشرفت استان و کشور با وجود تمام مشکلات، گام‌های اساسی برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف پیشروتر از ما در میدان حضور دارد، بیان داشت: با وجود همه کمبودها، همکاری و همدلی مردم استان و بسیجیان سبب شده که کمبود‌ها کمتر حس شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورزی در بسیج را کمک بزرگی به راهبردهای استان و دستگاه‌های اجرایی دانست و عنوان کرد: در احصای بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های که وجود دارد بسیجیان با نگاه کارشناسانه نسبت به مسائل اشراف دارند و راهکارها برای حل مسائل را دنبال می‌کنند.

سردار مهدوی تصریح کرد: در تمام صحنه‌ها و به خصوص حوادث، زمانی که به حضور بسیج احساس نیاز می‌شود این افراد مخلص زودتر از همه در صحنه حاضر می‌شوند و برای حل مسائل، راه‌حل‌ها را بررسی و اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار