فرمانده سپاه شهرستان خنداب خبر داد؛

ساخت ۹ واحد مسکونی توسط جهادگران در خنداب

قهاری گفت: با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد ۹ واحد مسکونی برای، ولی نعمتان شهرستان در حال ساخت است که به لطف الهی و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۴۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ - 14January 2024

ساخت ۹ واحد مسکونی توسط جهادگران در خنداببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «عبدالله قهاری» فرمانده سپاه شهرستان خنداب با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهدای شهرستان خنداب اظهار داشت: بسیج سازندگی بر اساس رسالت ذاتی خود، همواره در مناطق محروم به مردم خدمات‌رسانی می‌کند و کمک حال دولت‌ها در بحث محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: این نهاد در شهرستان خنداب هم طی سال‌های فعالیت خود، اقدامات خوبی با هدف محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی انجام داده است.

وی گفت: با همکاری بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد 9 واحد مسکونی برای ولی‌نعمتان شهرستان در حال ساخت است که به لطف الهی و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال به بهره‌برداری ‌می‌رسد.

وی تأکید کرد: از ابتدای سال با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان خنداب، جهت سهولت کار کشاورزان استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای درمن مراحل پایانی خود را طی می‌کند و استخر کشاورزی آب روستای غینرجه نیز در مراحل اولیه کار است.

وی عنوان کرد: با همکاری کمیته امداد و اداره بهزیستی هفت چشمه سرویس بهداشتی جهت ولی‌نعمتان شهرستان ساخته شد و با کمک خیرین تعداد ۳۰۰۰ هزار بسته مواد غذایی و ۵۰۰بسته لوازم‌التحریر خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

وی بیان داشت: فعالیت بیش از ۶۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف، حمایت از مشاغل خانگی و زودبازده، برگزاری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ کار و تعاونی‌های فراگیر و اهدای ۱۴ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و بی‌بضاعت بخشی دیگر از اقدامات قرارگاه جهادی شهرستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها