دیدار با رزمندگان دوران دفاع مقدس ارتش در خاش

فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا با دو رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۴۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ - 13January 2024

دیدار با رزمندگان بازنشسته دوران دفاع مقدس ارتش در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، گرامیداشت رشادت‌های رزمندگان ارتش در  هشت سال دفاع مقدس به همت کانون بازنشستگان ارتش در شهرستان خاش، فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی با حضور در منزل سرهنگ بازنشسته دادمحمد کردی تمندانی و سروان بازنشسته  عباسعلی فنایی از مقام والای این رزمندگان تجلیل کرد.

سرتیپ دوم «محمد غیجی» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به مقام والای رزمندگان و بازماندگان آن ادای احترام کرد و ادامه داد: ما وظیفه داریم از این افراد به عنوان اسطوره‌های شجاعت و رشادت برای بیمه کردن ارزش‌های والا و معرفی آنها به نسل‌های جوان، اهتمام ورزیم.

فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا افزود: امروز اگر در کشورمان آرامش، امنیت و آسودگی برقرار است در سایه گنجینه‌های عظیمی همچون رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که با فداکاری تمام در جبهه‌ها حاضر شده و اجازه ندادند دشمنان به خواسته‌های شوم خود برسند بنابراین دفاع از دستاوردهای شهدا و رزمندگان و صیانت از راه و آرمان های آنان وظیفه همگان است تا روحیه جوانمردی، ایثار، خلوص و همدلی، همواره در جامعه ما ساری و جاری باشد.

در پایان این دیدارها لوح تقدیری از سوی ارشد نظامی آجا در شهرستان خاش به این یادگاران گرانسنگ دفاع مقدس تقدیم شد. همچنین از سوی کانون بازنشستگان آجا در خاش هدایایی جهت یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار