طی نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی: ارتقاء سطح دانش و آگاهی از فضای مجازی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس ضرورت دارد

سرهنگ پاسدار الهی‌راد گفت: یکی از وظایف اصلی ما در تبیین فرهنگ دفاع مقدس در بستر رسانه و فضای مجازی، ارتقاء سطح دانش و آگاهی ما از این بستر است.
کد خبر: ۶۴۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 14January 2024

ارتقاء سطح دانش و آگاهی از فضای مجازی برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس ضرورت داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در نشست هم اندیشی و بررسی دستاورد‌های نمایشگاه و مصوبات همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (شنبه) در جمع کارکنان اداره‌کل، اظهار داشت: مطالبه سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مجموعه کارکنان بنیاد در هر سطحی، انجام امورات با اخلاص، رعایت انضباط و بیت المال، پرهیز از تشریفات و تجملات، کیفیت بخشی به برنامه‌ها و توجه ویژه به موزه دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام است. تمامی کارکنان به مؤلفه‌های مورد نظر ریاست بنیاد اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: بازدید‌های متعدد فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی و مسئولان فرهنگی کشور از نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد در حوزه فضای مجازی، باعث آشنایی این عزیزان از عملکرد ادارات کل از تولیدات و دستاورد‌های نوین که با تعامل و همکاری در مجموعه استان‌ها به وجود آمده است، شد.

الهی راد تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی ما در تبیین فرهنگ دفاع مقدس در بستر رسانه و فضای مجازی، ارتقاء سطح دانش و آگاهی ما از این بستر است. باید به سمتی برویم تا تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های سخت افزاری در مورد دفاع مقدس با فضای مجازی پیوند خورده و در آن فضا نمود پیدا کند. اجتماع و جامعه شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها با بیان واقعیت‌ها و الگو‌های دفاع مقدس به پیشبرد اصول و اهداف نظام اسلامی کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار