تفاهم‌نامه «حج تمتع ۱۴۰۳» به امضا رسید

تفاهم‌نامه حج تمتع ۱۴۰۳ برای اعزام حجاج کشورمان به سرزمین وحی، میان رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر حج و عمره عربستان به امضا رسید.
کد خبر: ۶۴۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ - 11January 2024

تفاهم‌نامه «حج تمتع ۱۴۰۳» به امضا رسیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدعباس حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت شامگاه یکشنبه (۱۷ دی) به دعوت وزارت حج و عمره عربستان و برای مذاکرات در خصوص اعزام زائران به سرزمین وحی در حج تمتع ۱۴۰۳ راهی عربستان شد.

در این سفر رئیس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه شامل معاون حج و عمره سازمان، سفیر کشورمان در عربستان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده، نماینده بعثه مقام معظم رهبری، رئیس مرکز حج و زیارت و مدیر دفتر نمایندگی سازمان در عربستان با وزیر حج و عمره عربستان در فضایی صمیمانه به گفتگو و تبادل نظر در خصوص موضوع حج تمتع و تشرف زایران ایرانی به سرزمین وحی پرداختند.

در این نشست، طرفین پیرامون موضوعات مربوط به حج همانند تعداد حجاج و عوامل اجرایی، خدمات مشاعر مقدسه، رمی جمرات، انتقال دارو و خدمات پزشکی حج، تسهیلات مورد نظر در امور اجرایی و عملیاتی حج همچنین پیگیری حقوق خانواده شهدای منا و مجروحین حادثه مسجدالحرام و ... به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

هیئت اعزامی کشورمان به عربستان با حضور در نمایشگاه از نزدیک با شرکت‌های خدمات‌دهنده در حوزه‌های اجرایی همانند خدمات عرفات، مشعرالحرام و منا، حمل و نقل، تغذیه و ... به گفت‌گو و رایزنی پرداختند و از نزدیک نوع خدمات و توانمندی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/  118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار