ما متحدیم/ جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در اقشار بسیج:

کاروان راهیان نور بسیج کارگری شیروان اعزام شد

باقری گفت: کاروان راهیان نور کارگری در قالب یک اتوبوس با حضور کارگران کارخانه قند شیروان همراه با سایر بسیجیان استان به مدت یک هفته به مناطق عملیاتی دفاع مقدس مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ - 11January 2024

کاروان راهیان نور بسیج کارگری شیروان اعزام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان‌ شمالی، سرهنگ دوم پاسدار «محمدمهدی باقری» جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در اقشار بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرکز اثرات نور را می‌توان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دید، تا حدی که در این زمان وقتی کاروان‌های راهیان نور به این مناطق می‌روند ظهور و بروز این نور به صورت تحول در قلوب مشاهده می‌شود.

باقری ادامه داد: این کاروان در قالب یک اتوبوس با حضور کارگران کارخانه قند شیروان همراه با سایر بسیجیان استان به مدت یک هفته به مناطق عملیاتی  دفاع مقدس مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شیروان در اقشار بسیج افزود: در طول سال، اقشار مختلف راهی سرزمین نور می‌شوند، جاذبه‌ شدید این نور باعث تغییرات روحی و اخلاقی در آن‌ها می‌شود و آن‌ها را به سوی رفتار‌های عالی‌تر می‌کشاند. در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته اقشار بسیج در حال اعزام به راهیان نور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها