برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در شهرستان لنده

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور اقشار مختلف مردم در شهر لنده برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ - 10January 2024

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در شهرستان لنده برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر لنده برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار «روح‌الله ویسی» فرمانده سپاه ناحیه لنده اقدام کور و بزدلانه دشمنان در بمب‌گذاری در مسیر شهروندان در کرمان را ضعف و ناتوانی دشمنان این ملت دانست و اظهار داشت: دشمنان این نظام و سردار دل‌ها بار دیگر ثابت کردند که حتی از نام شهید سلیمانی هم ترس دارند.

سرهنگ ویسی ضمن تسلیت به خانواده شهدا افزود: شأن و جایگاه شهدا آن‌قدر زیاد است که ما به آن‌ها نیاز داریم و آن‌ها هیچ نیازی به ما ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: در این حمله تروریستی بیش از ۲۰ نفر کودک و ۴۰ نفر زن و بقیه مرد بودند که به شهادت رسیدند که نشان‌دهنده اوج نامردی دشمنان در قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه است.

وی تصریح کرد: قطعاً فرزندان ملت ایران در نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی نیرو‌های مسلح و جبهه مقاومت به انتقام از خون این عزیزان شهید پاسخی کوبنده به دشمنان در زمان معین خود خواهند داد.

در ادامه این مراسم «سید علی‌اصغر خرمی» از مداحان اهل‌ بیت (ع) در رثای شهدای حادثه تروریستی کرمان که مظلومانه به شهادت رسیدند مداحی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار