یادداشت/

شب قدر کربلای پنج؛ سیر رزمندگان اسلام از ملک به ملکوت

شب‌های قدر پرواز دهنده انسان به سوی آسمان و سیر از ملک به ملکوت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی شب عملیات کربلای ۵ را شب‌های قدر این انقلاب برشمردند.
کد خبر: ۶۴۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴ - 11January 2024
مشق قدر رزمندگانی که در کربلای ۵ به سوی آسمان و سیر از ملک به ملکوت پر کشیدندگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ  سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس؛ شب‌های قدر پرواز دهنده انسان به سوی آسمان و سیر از ملک به ملکوت است و رهبر معظم انقلاب اسلامی شب عملیات کربلای ۵ را شب‌های قدر این انقلاب برشمردند.
 
این روزها در سال ۱۳۶۵ در منطقه جنوب جنب و جوش عجیب و غریبی برپاست چراکه قرارگاه‌های فرماندهی به شدت فعال و اعزام نیروها به جبهه صورت گرفته همه در حال تدارک هستند گروهی به شدت دنبال خودسازی گروهی به عنوان فرماندهان درگیر ارتقا توانایی نیروها و تجهیزات. انگار در دهه دوم رمضان هستیم که همه کم کم خود را آماده شب‌های قدر می‌کنند بندگان خدا سبک بال می‌شوند بارها را زمین می‌گذارند آماده پرواز تا  دوست می‌شوند.
 
این شب زیباست هر کسی منتظر تقدیر و تدبیر زیبای الهی است. کربلای ۵ میعادگاه عروج... بلندیست که رب جلیل فرمود ( يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي) ۱۹ دی فرمان اضمحلال دشمن صادر می‌شود با رمز یا زهرا( س) و شب‌های قدر انقلاب به جای سه شب قدر رمضان، تبدیل به ۵۸ شب می شود و سرنوشت جنگ  ۸ ساله در این شب‌ها رقم می‌خورد.
 
و دنیای استکبار می‌داند که از پس این رزمندگان برآمده از قله‌های فرازمند دین خدای عزیز بر نخواهد آمد و نهایتاً تقدیر آن می‌شود که خدای می‌خواهد و دشمن خوار و زبون با شکست و هزیمتی غیر قابل انکار مواجه می شود همچنین استکبار تن به تدوین قطعنامه ۵۹۸ می‌دهد که بعدها اساس صلح شرافتمندانه و پذیرش حق ایران اسلامی سرافراز می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار