ما متحدیم/ مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خبر داد؛

اعزام ۲۰۰ نفر از جامعه کارگری قزوین به اردوی راهیان نور جنوب کشور

سرهنگ مهدوی‌منش گفت: ۲۰۰ نفر از کارگران بسیجی به مدت چهار روز در قالب اردوی کاروان راهیان نور به یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ - 09January 2024

اعزام ۲۰۰ نفر از جامعه کارگری قزوین به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور در حال برگزاری است. 

سرهنگ «مهدی مهدوی‌منش» مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قزوین اظهار داشت: در این اردو، ۲۰۰ نفر از کارگران بسیجی به مدت ۴ روز در قالب اردوی کاروان راهیان نور از یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند. 

وی افزود: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، آشنایی و الگوبرداری از سیره و مسلک شهدا و رزمندگان، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و معرفی الگو‌های موفق و حماسه‌های هویت ساز و ماندگار، جهاد تبیین و آشنایی بسیجیان با معارف و تاریخ جنگ و دفاع مقدس و ولایت مداری عنوان کرد. 

سرهنگ مهدوی‌منش اظهار کرد: زائرین از پادگان دوکوهه و شهید زین الدین، فتح المبین، هویزه، طلائیه، اروند کنار، علقمه، شلمچه و مسجد جامع خرمشهر و معراج الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد.  مسوول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات هدف بسیج کارگران و کارخانجات را ایجاد کارخانه اسلامی و تربیت کارگران تراز انقلاب عنوان کرد و از زائرین بسیجی خواست که به عنوان سفیران شهدا ترویج دهنده گفتمان جهاد و شهادت در سطح کارخانجات و کارگران باشند و با بیان مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در راستای رشد تولید و مقاومت در جبهه اقتصادی نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار