هلاکت ۵۱۴ نظامی و زخمی شدن ۱۳ هزار صهیونیست در جنگ غزه

از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر تا کنون ۵۱۴ نظامی رژیم صهیونیستی کشته شده و بیش از ۱۳ هزار اسرائیلی از جمله دو هزار و ۵۰۰ نظامی زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۶۴۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 09January 2024

هلاکت ۵۱۴ نظامی و زخمی شدن ۱۳ هزار صهیونیست در جنگ غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ علیه نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون ۵۱۴ نظامی این رژیم کشته شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین افزود که از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه تا کنون ۱۸۰ نظامی اشغالگر به هلاکت رسیده و ۱۰۴۲ نظامی هم زخمی شده‌اند که حال ۲۲۸ نفر آن‌ها وخیم است.

طبق آمار اعلام شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ۴۵ نظامی این رژیم که از ابتدای جنگ تا کنون زخمی شده‌اند، همچنان تحت مداوا قرار دارند و حالشان مساعد نیست.

این خبر در حالی است که وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی روز دوشنبه فاش کرد که ۱۳۰۰۰ اسرائیلی از جمله ۲۵۰۰ نظامی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر زخمی و مجروح شده‌اند.

کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که این آمار‌ها در جلسه کمیته بهداشت کنست فاش شده است.

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که دو میلیارد شیکل (۵۳۸ میلیون دلار) به طرح سلامت روان اختصاص یافته و تعداد تخت‌های سیستم توانبخشی از ۹۰۰ تخت فعلی به ۱۵۰۰ تخت افزایش یافته است.

موج اختلالات و مشکلات روانی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه و اجرای عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تشدید شده است.

بهداری ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون ۹ هزار نظامی صهیونیست مورد روان‌درمانی قرار گرفته و یک‌چهارمِ این نظامیان پس از دریافت خدمات روان‌درمانی به میدان نبرد در غزه بازنگشته‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها